Klacht OXXIO: Jaarnota klopt niet

Klachtnummer
# 473456
Gebruiker
ConsumentOxxio2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn jaarnota klopt niet. Er zijn verkeerde standen ingevoerd. Standen die niet overeenkomen met wat er op het standenbriefje stond ingevuld na het vervangen van mijn meter. Nu geeft Oxxio en netwerkbeheerder Liander aan dat wel de juiste standen zijn ingevoerd. Ik heb ze al meerdere malen een foto van het standenbriefje gestuurd, maar hier wordt niets mee gedaan. Nu moet ik ruim 800 euro bijbetalen.

De oplossing

Een nieuwe jaarnota opmaken met de correct ingevoerde standen zoals die zijn aangegeven op het standenbriefje bij het vervangen van de meter.

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer of mevrouw,

    Uiteraard wilt u gewoon met de juiste meterstanden afgerekend worden. Ik kijk daarom graag met u mee of ik de correctie voor u in orde kan maken. Op uw opgegeven gegevens kan ik echter geen aanmelding bij Oxxio terugvinden. Kloppen de gegevens die u hier heeft ingevoerd? Ik ontvang graag nog uw klantnummer.

    Met vriendelijke groet,
    Mitchel, Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen