Klacht OXXIO: Jaarrekening en enorme slecht klantenservice
Details
Klacht
Mijn moeder heeft een jaarrekening ontvangen en jullie gaven aan dat ze nooit via de app meterstanden doorgaf ( heel moeilijk voor 92 jarige) en toen we dat wel deden jullie het wilde checken via foto's. Ik heb die 5 april gestuurd en sindsdien beantwoorden jullie geen enkele email, berichtjes via de website en telefonisch zijn jullie of niet bereikbaar of zo onvriendelijk dat een collega zelfs ophing. Ik wil gewoon bewijs dat jullie de jaarrekening hebben herzien met de standen die ik heb gestuurd. En ik wil ook de incassokosten terug want jullie hebben niet binnen 4 weken op mijn bezwaar gereageerd.Heb nog nooit met een energie bedrijf zulke slechte communicatie meegemaakt en ben bezorgd dat jullie dus ook niet eerlijk zijn over de werkelijke kosten van de jaarrekening.
Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn emails and berichten beantwoord worden met bewijs dat de meterstanden zijn bekeken en de jaarnota is aangepast als dat nodig is. Ik wil ook de incassokosten terug zoals hierboven beschreven. En voor de duidelijkheid het huis staat leeg wat ik al meerdere keren heb doorgegeven dus de laatste maanden van de jaarrekening hebben er amper iets verbruikt dus wil daar niet weer vragen over krijgen aub.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.