Klacht OXXIO: Jaarrekening en enorme slecht klantenservice

Klachtnummer
# 662047
Gebruiker
Klesser
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Mijn moeder heeft een jaarrekening ontvangen en jullie gaven aan dat ze nooit via de app meterstanden doorgaf ( heel moeilijk voor 92 jarige) en toen we dat wel deden jullie het wilde checken via foto's. Ik heb die 5 april gestuurd en sindsdien beantwoorden jullie geen enkele email, berichtjes via de website en telefonisch zijn jullie of niet bereikbaar of zo onvriendelijk dat een collega zelfs ophing. Ik wil gewoon bewijs dat jullie de jaarrekening hebben herzien met de standen die ik heb gestuurd. En ik wil ook de incassokosten terug want jullie hebben niet binnen 4 weken op mijn bezwaar gereageerd.
Heb nog nooit met een energie bedrijf zulke slechte communicatie meegemaakt en ben bezorgd dat jullie dus ook niet eerlijk zijn over de werkelijke kosten van de jaarrekening.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn emails and berichten beantwoord worden met bewijs dat de meterstanden zijn bekeken en de jaarnota is aangepast als dat nodig is. Ik wil ook de incassokosten terug zoals hierboven beschreven. En voor de duidelijkheid het huis staat leeg wat ik al meerdere keren heb doorgegeven dus de laatste maanden van de jaarrekening hebben er amper iets verbruikt dus wil daar niet weer vragen over krijgen aub.

5 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik snap goed dat u hier bevestiging van wilt hebben en wilt weten wat de gang van zaken precies is. Daarom heb ik dit voor u nagekeken. Ik heb geconstateerd dat er een verzoek ik ingediend om een correctie uit te voeren aan de hand van de foto's die wij hebben ontvangen. Echter is het erg druk bij de afdeling die deze verzoeken behandeld. Zij geven aan dat het nog ongeveer een week kan duren voordat dit verzoek is behandeld.

    Ik zou u graag willen verzoeken om dit nog heel even af te wachten. Mocht het zo zijn dat er over een week nog geen contact word opgenomen, dan verzoek ik je graag weer een bericht te sturen hier op klachtenkompas. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er verder nog vragen zijn dan horen wij het graag.


    Met vriendelijke groeten,
    Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker
  2. Auteur
    Klesser
    Datum
    Goedemiddag
    Ik heb nog steeds geen contact gehad dus bedankt voor de reactie maar helaas weer niets. Ik wil zeker weten dat de incasso kosten zsm worden teruggedraaid want het is niet onze fout dat jullie het te druk hebben om te antwoorden.
    Hoop graag iets zsm te vernemen
    Nicole
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik snap goed dat u wilt weten hoe het verzoek ervoor staat. Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie dat dit verzoek nog steeds in behandeling is. Ook heb ik een e-mail gestuurd naar de afdeling die kijkt naar de aanmaningskosten. Hier is nog geen reactie op. Ik zou u graag willen verzoeken om beide verzoeken nog even af te wachten. Volgende week is er een reactie op het verzoek over de aanmaningskosten. Zodra deze binnen is zal ik zelf weer contact met u opnemen om aan te geven of deze is tegengeboekt.
    Wij moeten echt nog wachten op een reactie van deze verzoeken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er verder nog vragen zijn, stel ze gerust!


    Met vriendelijke groeten,
    Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker
  4. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik snap goed dat u wilt weten wat de status is van de incassokosten. Ik heb bij deze een verzoek uitgestuurd naar de afdeling die over de incassokosten gaat met de vraag of zij dit willen nakijken. Zij zullen nagaan of de incassokosten kunnen worden tegengeboekt.

    In de loop van volgende week zal hier een reactie op zijn. Graag verzoek ik je dit nog heel even af te wachten. Mochten er verder nog vragen zijn dan hoor ik het graag.


    Met vriendelijke groeten,
    Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker
  5. Auteur
    Klesser
    Datum
    Goedemorgen en wilde even doorgeven dat ik nog steeds geen reactie heb gehad over de incasso kosten ofwel over the jaarrekening waar jullie de meterstanden zouden bekijken om te zien of de jaarrekening correct is. Het is nu twee maanden geleden dat ik die email heb verstuurd en ondanks alle berichten hierboven heeft niemand can de klantenservice de moeite genomen of te antwoorden. Snap dat bedrijven het druk hebben maar het niet beantwoorden van emails is gewoon onprofessioneel.

    Ik vind het verder slecht dat ik julie moeten blijven aansporen hier dus en gek dat jullie dit wel kunnen beantwoorden maar niet mijn vragen aan jullie als bedrijf. Begint een beetje alsbewust onbeschoft van de klantenservice aan te voelen Oxxio..

    Hoor graag dringend van jullie met een antwoord.overmde jaarnota met berekening gebaseerd op de meterstanden die ik heb gestuurd en over the incasso kosten.
    Nicole

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen