Klacht OXXIO: je kan een maandbedrag niet in gedeeltes betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119053
Gebruiker
concetta fiorello
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik loop 1 maand achter maar ben ook niet eens met de 148,- om dat ik alleen ben en ze gewoon een inschatting hebben gedaan en ik heb heb het verandert naar 110. maar om dat hun de schatting van 148,-- hebben gedaan heb ik het terug gehaald maar wil wel betalen maar 110,-- euro en in 3 gedeeltes maar dat schijn niet mogelijk t zijn . ik vindt dat gewoon schandalig

De oplossing

dat het bedrag verlaagt wordt en dat ik in 3 kan betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OXXIO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    concetta fiorello
    Datum
    ten eerst vindt ik het ombeschoft dat ze niet reageren en verder oxxio met hun moto z willen graag voor hun klant wezen dit is niet de manier

Uiteindelijke oplossing

Auteur
concetta fiorello
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen