Opgelost door OXXIO: Kan meterstanden niet doorgeven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 494122
Gebruiker
Momitch#74
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen,

Ik wil graag mijn meterstanden aan Oxxio doorgeven, echter, ik kom op geen enkele manier meer in mijn Oxxio App.

Telefonisch kan ik Oxxio niet bereiken ivm een storing en als ik wil mailen, word ik doorverwezen naar een chatbuddy.....in de Oxxio App.....(zucht).

Vraag: Hoe kan ik nu mijn meterstanden doorgeven?

En kan mijn Oxxio App eventueel ge-reset worden, zodat ik er weer in kan?

Ik verneem graag van u.

Mvg
M. Zwartbroek

De oplossing

Zie: Hierboven onder Klacht

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer of mevrouw,

    Ik zag dat u het e-mailadres nog niet had bevestigd. Ik heb dit zojuist alsnog voor u gedaan. U zou nu moeten kunnen inloggen in het account met het wachtwoord wat u zelf heeft gekozen.

    Met vriendelijke groet,
    Mitchel, Oxxio Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Momitch#74
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is nu gelukt. Vriendelijk dank! Mvg M. Zwartbroek
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen