Klacht OXXIO: Kan niet inloggen

Klachtnummer
# 347433
Gebruiker
Ibrahim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan niet meer inloggen heb een links verstuurd gekregen door iemand en die gene zei dat ik de volgende dag weer kon inloggen maar ik kan niks hoe word dit opgelost want dit is wel heel irritant ben er nou al 2 dagen mee bezig

Gewenste oplossing

Zou heel fijn zijn als ik weer kan inloggen ik krijg ook geen email als ik wachtwoord opnieuw wil instellen

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik heb uw gegevens erbij gepakt en de situatie bekeken. Ik leg u graag uit hoe we dit probleem gaan oplossen.

    Op dit moment heeft u nog geen mijn Oxxio / app account. Om deze reden hebben wij een activatiemail verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Namelijk: ibrahim.__23@hotmail.com. Met deze activatiemail kunt u een nieuw Oxxio account aanmaken.

    Ik heb zojuist om 11:10 nogmaals een activatiemail toegestuurd. Zou u het hiermee willen proberen? Wij horen het graag van u wanneer het op deze manier niet werkt.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Joey, Oxxio Webcare.

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen