Opgelost door OXXIO: Kan Oxxio mij helpen met een probleem in de app?

J.D.Scherpenisse

Ik ben ruim een maand klant bij Oxxio en wil mijn verbruik zien in de app. Dit werkt niet. Oxxio heeft toestemming om mijn meterstanden in te lezen. Om dit probleem op te lossen wil ik dit voorleggen aan Oxxio, maar krijg met geen mogelijkheid contact met Oxxio. De chat in de app werkt niet en nergens is een e-mailadres of telefoonnummer te vinden. Hopelijk leest Oxxio dit en kan mijn probleem alsnog opgelost worden?

Ik wil heel simpel dat een klein probleem opgelost wordt en ik daarover contact kan krijgen met Oxxio.

OXXIO
    Beste heer, mevrouw,

Wij helpen u hier graag vanaf! Wat lukt er precies niet met het geven van toestemming? Contact opnemen met ons kan via de chatfunctie in de app (op werkdagen) of via Facebook. Aangezien u een berichtje plaatste op zaterdag, kan ik concluderen dat wij toen via de chat gesloten waren. Facebook was in dat geval uw optie. Wij horen graag weer van u, zodat dit opgelost kan worden.

Wilco, Oxxio Webcare

J.D.Scherpenisse
    Inmiddels is het gelukt om contact te krijgen met Oxxio. Er is een nieuw account aangemaakt. Het werkt nog niet allemaal optimaal met de meterstanden en de app, maar we hebben er vertrouwen in dat het goed komt. Bedankt!

J.D.Scherpenisse
Een nieuw account aangemaakt.

Ook een klacht indienen over OXXIO?