Opgelost door OXXIO: Kan Oxxio mij helpen met een probleem in de app?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 349239
Gebruiker
J.D.Scherpenisse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben ruim een maand klant bij Oxxio en wil mijn verbruik zien in de app. Dit werkt niet. Oxxio heeft toestemming om mijn meterstanden in te lezen. Om dit probleem op te lossen wil ik dit voorleggen aan Oxxio, maar krijg met geen mogelijkheid contact met Oxxio. De chat in de app werkt niet en nergens is een e-mailadres of telefoonnummer te vinden. Hopelijk leest Oxxio dit en kan mijn probleem alsnog opgelost worden?

De oplossing

Ik wil heel simpel dat een klein probleem opgelost wordt en ik daarover contact kan krijgen met Oxxio.

2 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Wij helpen u hier graag vanaf! Wat lukt er precies niet met het geven van toestemming? Contact opnemen met ons kan via de chatfunctie in de app (op werkdagen) of via Facebook. Aangezien u een berichtje plaatste op zaterdag, kan ik concluderen dat wij toen via de chat gesloten waren. Facebook was in dat geval uw optie. Wij horen graag weer van u, zodat dit opgelost kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Wilco, Oxxio Webcare

  2. Auteur
    J.D.Scherpenisse
    Datum
    Inmiddels is het gelukt om contact te krijgen met Oxxio. Er is een nieuw account aangemaakt. Het werkt nog niet allemaal optimaal met de meterstanden en de app, maar we hebben er vertrouwen in dat het goed komt. Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.D.Scherpenisse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een nieuw account aangemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen