Klacht OXXIO: meer dan maand na start levering en meer dan 2 weken na eerste betaling nog steeds geen actiecode voor laptop!

Klachtnummer
# 106401
Gebruiker
OA
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Speciaal voor de actie waarmee je een laptop kan krijgen van OXXIO heb ik een energiecontract afgesloten. Helaas na meer dan een maand na aanmelding (14 mrt 2015) en een aantal telefoontjes (wat ook gewoon geld kost) nog steeds geen actiecode. Tijdens een van mijn telefoongesprekken is mij verteld dat ik de actiecode binnen 2 weken na eerste afschrijving (1 april 2015) zou ontvangen maar helaas nog steeds niks ontvangen van OXXIO. Daarnaast duurt het ook nog een maand voordat ik de laptop daadwerkelijk in bezit heb dus ik moet al genoeg wachten. Als dan ook nog zo is dat de actiecode vertraagd is voor wat voor reden dan ook, is dat heel frustrerend.

De oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk (liefst vandaag nog) een actiecode ontvangen zodat ik de laptop kan bestellen.

4 reacties

  1. Auteur
    OA
    Datum
    Wat een ongeorganiseerd zooitje troep is Oxxio. Na meer dan een week nog steeds geen reactie en inmiddels na 2 telefoongesprekken ook nog steeds geen activatiecode. Het begon al bij het aanmelden waarbij ze mij een waarborgsom op hadden gelegd omdat ik volgens hun kredietbeoordelaar (Focum) niet kredietwaardig zou zijn om mijn energiekosten te betalen. Dat was nog blijven staan op adres door de vorige bewoner (ben pas verhuisd).
  2. Auteur
    OA
    Datum
    (vervolg) Na een aantal telefoontjes en gefrustreerde momenten is dat gelukkig opgelost.
    En nu na meer dan een week nog steeds geen reactie en inmiddels na 2 telefoongesprekken ook nog steeds geen activatiecode. Tijdens eerste telefoongesprek (16-04) zei OXXIO dat ik binnen een week de code zou krijgen omdat een afdeling er achteraan zou gaan. En na tweede telefoongesprek (23-04) is mij beloofd dat er een ''speciale'' afdeling die extra snel is nu er achteraan zit. Weinig vertrouwen in!
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste OA, Wat vervelend dat je je code nog niet hebt ontvangen, terwijl je wel aan alle voorwaarden hebt voldaan.
    We hebben de code met spoed voor je aangevraagd en laten je even weten, wanneer we terugkoppeling hebben ontvangen. Groet, Dicky
  4. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste OA, Je kunt je code morgen verwachten. Groet, Dicky

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen