Klacht OXXIO: meterstanden

om gek van te worden

wij hebben een eindafrekening gekregen in december die gebaseerd is op geschatte metingen, terwijl wij tot 3 keer toe de meterstanden hebben doorgegeven.
Ik heb hier al meerdere met oxxio over gebeld en gemaild.
Zij hebben een correctieverzoek ingediend zeggen ze, maar dit duurt alweer 8 weken en wij maar wachten en wachten.

Wij zouden het op prijs stellen als er nu werkelijk iets gaat gebeuren, want de meterstanden van het jaar ervoor klopte niet en daar is het mis gegaan.
Wij hebben tot 2 keer toe foto's opgestuurd, maar dit is ook nooit goed afgehandeld, Wij willen nu met een schone lei beginnen maar dan moet dit eerst worden opgelost.
Ik blijf bellen en er zelf achter aan lopen.en bellen.
Dit kan toch nooit de bedoeling zijn.

Correcte meterstanden en vergoeding van de belkosten.
En dat we dit probleem eindelijk hebben opgelost

OXXIO
    Beste mevrouw,Naar aanleiding van uw bericht hebben we u een e-mail gestuurd. De reden dat uw correctieverzoek steeds wordt afgewezen, is omdat de door u doorgegeven standen lager zijn dan de meterstanden die uw netbeheerder eerder fysiek heeft opgenomen.Om uw correctieverzoek juist af te kunnen handelen, hebben we een foto van uw meter nodig. U geeft aan dat u deze meerdere malen heeft gestuurd. Helaas hebben we deze tot op heden nog niet ontvangen. We willen u vragen om zo snel mogelijk te reageren op onze e-mail en een foto in de bijlage te koppelen. Wanneer we de foto ontvangen hebben zullen we zorgen voor een snelle afhandeling van uw verzoek.Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv
    om gek van te worden
    Geachte medewerkers van oxxio, Ik heb vorige week de meterstanden doorgemaild met foto.
    Ik hoop dat jullie nu na 1 jaar wachten wel eindelijk dit kunnen oplossen en dat we hier ook zo snel mogelijk reactie op krijgen.
    U zegt u heeft mij een mail gestuurd maar deze heb ik niet gehad.
    OXXIO
    Beste mevrouw,Ik heb zojuist de e-mail nogmaals verstuurd. Als u de e-mail ontvangen heeft, wil ik u vragen om deze te beantwoorden met de foto. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?