Opgelost door OXXIO: Monteur komt niet, OXXIO laat niks horen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 521097
Gebruiker
Nina
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben overgestapt van youphone naar OXXIO wv op 29-1 een monteur zou komen om het internetkastje met glasvezel te installeren. Echter is hij niet op komen dagen en staat de installatie doos nog ongeopend.

Na een uur in de wacht te hebben gestaan met de belservice om te achterhalen hoe dit mis is gegaan heb ik het opgegeven want er werd niet opgenomen. Vervolgens gelijk een klachtenformulier waarop oxxio binnen 5 werkdagen zou antwoorden. Immiddels 2,5 week later en nog steeds niks gehoord.

Ondertussen is wel de eerste maand internet afgeschreven, welke ik al wel heb teruggeboekt. Helaas vanuit OXXIO niks gehoord.

De oplossing

Een reactie over waarom en waar het fout gaat en een monteur die het internet fixt.

3 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie!

    Ik heb u geprobeerd telefonisch te bereiken maar dat is helaas niet gelukt.
    In het systeem staat alles goed. Graag hoor ik van u of de diensten werken of niet.
    Mocht dit niet zo zijn, verzoek ik u vriendelijk om even contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Dick - Oxxio Telecombeheer
  2. Auteur
    Nina
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik heb geprobeerd terug te bellen maar dit kan tot max 16 uur.
    Als het uitkomt zou u mij dan nogmaals kunnen bellen?
    Het internet is namelijk niet aangesloten.

    Mvg, Nina
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je reactie!

    Goed je even gesproken te hebben.
    Zoals gezegd, kun je het modem van Oxxio in de plaats van het modem van Youfone zetten.
    Ondanks dat het modem van Youfone nog aangesloten was, hebben wij wel per 29-1-2021 de lijn al overgenomen.

    In dit geval is er dus geen monteur nodig aangezien er al een glasvezelkastje gemonteerd is.
    Uiteraard had de monteur even moeten bellen om de afspraak te verzetten.
    Wij vinden het jammer dat dit stukje in het proces niet naar wens is verlopen.
    Dit zullen we dan ook meenemen in het verbeterproces.

    Met vriendelijke groet,

    Dick - Oxxio Telecombeheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen