Opgelost door OXXIO: Monteur komt niet, OXXIO laat niks horen
Details
De klacht
Ik ben overgestapt van youphone naar OXXIO wv op 29-1 een monteur zou komen om het internetkastje met glasvezel te installeren. Echter is hij niet op komen dagen en staat de installatie doos nog ongeopend.Na een uur in de wacht te hebben gestaan met de belservice om te achterhalen hoe dit mis is gegaan heb ik het opgegeven want er werd niet opgenomen. Vervolgens gelijk een klachtenformulier waarop oxxio binnen 5 werkdagen zou antwoorden. Immiddels 2,5 week later en nog steeds niks gehoord.
Ondertussen is wel de eerste maand internet afgeschreven, welke ik al wel heb teruggeboekt. Helaas vanuit OXXIO niks gehoord.
De oplossing
Een reactie over waarom en waar het fout gaat en een monteur die het internet fixt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.