Opgelost door OXXIO: Monteur komt niet, OXXIO laat niks horen

Nina

Ik ben overgestapt van youphone naar OXXIO wv op 29-1 een monteur zou komen om het internetkastje met glasvezel te installeren. Echter is hij niet op komen dagen en staat de installatie doos nog ongeopend.

Na een uur in de wacht te hebben gestaan met de belservice om te achterhalen hoe dit mis is gegaan heb ik het opgegeven want er werd niet opgenomen. Vervolgens gelijk een klachtenformulier waarop oxxio binnen 5 werkdagen zou antwoorden. Immiddels 2,5 week later en nog steeds niks gehoord.

Ondertussen is wel de eerste maand internet afgeschreven, welke ik al wel heb teruggeboekt. Helaas vanuit OXXIO niks gehoord.

Een reactie over waarom en waar het fout gaat en een monteur die het internet fixt.

OXXIO

Bedankt voor uw reactie!

Ik heb u geprobeerd telefonisch te bereiken maar dat is helaas niet gelukt.
    In het systeem staat alles goed. Graag hoor ik van u of de diensten werken of niet.
    Mocht dit niet zo zijn, verzoek ik u vriendelijk om even contact met ons op te nemen.

Dick - Oxxio Telecombeheer
    Goedemiddag,

Ik heb geprobeerd terug te bellen maar dit kan tot max 16 uur.
    Als het uitkomt zou u mij dan nogmaals kunnen bellen?
    Het internet is namelijk niet aangesloten.

Mvg, Nina
    OXXIO

Bedankt voor je reactie!

Goed je even gesproken te hebben.
    Zoals gezegd, kun je het modem van Oxxio in de plaats van het modem van Youfone zetten.
    Ondanks dat het modem van Youfone nog aangesloten was, hebben wij wel per 29-1-2021 de lijn al overgenomen.

In dit geval is er dus geen monteur nodig aangezien er al een glasvezelkastje gemonteerd is.
    Uiteraard had de monteur even moeten bellen om de afspraak te verzetten.
    Wij vinden het jammer dat dit stukje in het proces niet naar wens is verlopen.
    Dit zullen we dan ook meenemen in het verbeterproces.

Dick - Oxxio Telecombeheer

Nina

Ook een klacht indienen over OXXIO?