Klacht OXXIO: Netjes maandelijks betaald . Word je alsnog eruit gegooid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115079
Gebruiker
Suuzz32
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb dus maandelijks netjes alle voorschotten voldaan en een afbetalingsregeling .

Met bewijs en afschriften erbij hebben ze toch de vordering doorgestuurd naar Das incasso die komt vervolgens met incassokosten etcetc

Bel ik oxxio op omdat ik blijkbaar binnen 10 werkdagen een nieuwe leverancier dien te zoeken (anders sluit enexis me af) en krijg ik te horen er ligt niks meer bij das dit hebben we teruggehaald maar u bent geen klant meer en als u dit wel weer wilt worden, dient u 400 euro borg te voldoen (dit heb ik toen ik bij ze kwam met de mooie ipad actie ook al voldaan) en dan kunt u weer klant worden.


Een rotbedrijf sorry dat ik het zeg ! En hun fout toegeven ho maar, nu word ik straks afgesloten want vrijwel alle leveranciers vragen een waarborg van minstens 250 euro.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Suzan,

    Je geeft aan dat alles is betaald, maar je hebt nog een opstaand bedrag dat nog dient te worden voldaan. Aangezien je dossier inmiddiels is overgedragen aan Flanderijn adviseren wij je met hun contact op te nemen over het openstaand bedrag.

    Met vriendelijke groet,
    Leonie
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    Suuzz32
    Datum
    Ik betaal alle rekeningen de 28 e en had een regeling met oxxio.

    80 pmnd afbetalen aan de jaarafrekening bovenop 142,50 voorschot maandelijks dus 222,50.

    Volgens jullie betaalde ik niks en toen hebben jullie zomaar alles doorgestuurd naar das incasso.... Die komt met 253 dan met 465 dan met 760 euro in een tijdbestek van 1 mnd
    Vervolgens bel ik jullie en blijkt dat de restschuld van die jaarafrekening weer bij jullie ligt a 575 en dus verrekend gaat worden met de borg en nu ligt het"?
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Suzan,

    De afspraak met het incassobureau DAS was dat je 27 mei 2015 € 150,- zou overmaken en rest in juni 2015. Het bedrag van € 150,- is niet ontvangen en daarom is de levering beëindigd.

    Met vriendelijke groet,
    Leonie
    Oxxio Nederland bv

  4. Auteur
    Suuzz32
    Datum
    Klopt dit zou ook gebeuren en is niet gebeurt
    Neemt niet weg dat ik netjes elke maand mijn nota's voldeed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suuzz32
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen