Klacht OXXIO: niet nakomen afspraken. onduidelijke/ incomplete rekeningen

loes

Ik heb de volgende klacht over oxxio. Vorig jaar maart is mij beloofd dat ik geen aanmaningen meer per email zou ontvangen maar per post. Elke keer gaat dit weer fout en moet ik betalen voor aanmaningen die ik maar per email blijf ontvangen. Per post krijg ik rekeningen waarin helemaal niks staat over een openstaand bedrag en ik betaal gewoon op tijd. Vanochtend betaal overzicht van oxxio ontvangen waarin staat dat er vanaf mei! Al een onterechte achterstand is aangezien die rekening gewoon is betaald. Vanaf toen worden mijn betaalde rekeningen met deze maand verrekend waardoor ik altijd een maand achter loop. Oxxio blijft aanmaningen sturen en tegen de tijd dat ik het per post krijg is en er al weer 1 met de mail gestuurd en 40 euro erop. Incassobureau met al die bijkomende kosten in augustus toch maar weer betaald in de hoop nu eindelijk eens van dit gezeik af te zijn maar nee aantal dagen geleden weer een brief van oxxio weer een openstaand bedrag weer 40 euro er bovenop.

De gewenste oplossing is dat ik al de kosten die ik heb betaald vanaf maart toen ik heb gebeld en mij zowel toen en via email is beloofd alles nu per post te sturen terug krijg. En dat oxxio veel duidelijkere facturen opstuurt. Want elke maand krijg ik mijn rekening zonder een openstaand saldo terwijl dat er dus wel degelijk is.

OXXIO
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft het niet eens te zijn met de aanmaningskosten.

Ik vind het jammer om te vernemen dat u telkens toch berichten per e-mail heeft ontvangen terwijl u expliciet heeft aangegeven uw nota's en herinneringen per post te willen ontvangen. Excuses hier voor!
    Mijn collega heeft al voor u geregeld dat dit niet meer zal gebeuren, u ontvangt dus voortaan alles per post.

Om u tegemoet te komen zijn er over de afgelopen maanden drie keer uw aanmaningskosten tegen geboekt.

Op dit moment heeft u geen openstaande kosten meer, u bent helemaal bij.

Wellicht is het voor u een optie om te betalen per automatische incasso?
    U kunt hierbij zelf aangeven op welk moment van de maand de afschrijving plaatsvind en er hoeft geen onduidelijkheid te ontstaan met herinneringen.
    Dat verwerk ik graag voor.

Ik hoop u zo goed te hebben ingelicht.

Sebastiaan
    Medewerker Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?