Opgelost door OXXIO: Nog geen afhandeling van eerdere klacht

BCCKlacht

Zie klacht van 3 december 2014. Hierop nog steeds geen afhandeling, nog steeds geen geld ontvangen. Toegezegd is dat we een bedrag terugkijrgen. Daar wachten we nu al meer dan een jaar op.

Bedrag ontvangen.

OXXIO
    Beste Oxxioklacht,Graag verwijzen we je naar het antwoord, wat we je hebben gegeven, in klacht ID 86809. Wij wachten nog steeds op de Belastingdienst. Zodra wij een goedkeuring ontvangen van de Belastingdienst, nemen wij direct contact met je op.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    BCCKlacht
    wij wachten al veel te lang op het toegezegde geld, ondertussen verloopt een termijn en straks krijgen we ineens te horen dat we niets krijgen? Oxxio heeft het veel te lang laten liggen.
    OXXIO
    Beste Oxxioklacht,Voor het uitbetalen is geen termijn aan gebonden. Je aanvraag voor het clusteren van de energiebelasting is op tijd geweest. Je cliënt ontvangt het tegoed, zodra wij de goedkeuring hebben van de Belastingdienst. We begrijpen dat het vervelend is en vragen je nog geduld te hebben.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    BCCKlacht
    Probleem is nog steeds niet opgelost, we wachten al meer dan een jaar op ons geld. Oxxio laat weinig van zich horen. Of hebben ze nog niets gedaan???
    BCCKlacht
    Na zeer lange tijd is het eindelijk toch correct afgewerkt.

BCCKlacht

Ook een klacht indienen over OXXIO?