Klacht OXXIO: nog steeds geen code voor device ontvangen

Klachtnummer
# 113711
Gebruiker
isa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 2 maanden betaal ik via automatische incasso de energierekening aan Oxxio maar heb nog steeds geen code ontvangen voor de tablet.. Verschillende malen gebeld en de medewerkers zeggen het ook niet te snappen en ze geen reden zien waarom ik de code nog niet heb ontvangen daar alles correct is gegaan. Ik wordt elke keer afgescheept met 14 dagen termijn ( al 4 keer dus).

De oplossing

Z.s.m. de code ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Isa,

    Allereerst wil ik namens Oxxio mijn excuses aanbieden voor de opgelopen vertraging.

    Via deze weg kan ik je informeren dat de code voor het bestellen van je device op 19 juni 2015 door Paradigit aan je is verzonden.

    Met vriendelijke groet,

    Michaël
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen