Opgelost door OXXIO: Onbeschofte deur-tot-deur verkopers Oxxio

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96348
Gebruiker
Renate
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vandaag heb ik twee heren van Oxxio aan de deur gehad, waarvan 1 heel onbeschoft was, vooral toen ik te kennen gaf geen interesse te hebben. Toen ik mijn zoon riep die op straat liep, deed hij me na alsof ik een hond riep. Te belachelijk voor woorden, hij bleef bij buren maar aandringen (waarom niet, het is heel goedkoop etc) ook nadat ze netjes gezegd hadden geen interesse te hebben. Ik snap eerlijk gezegd niet dat Oxxio deze tactieken nog gebruikt, verkoop je product gewoon via internet of via een schriftelijke aanbieding, colportage is echt niet van deze tijd. Als je product zo goed is als jullie zeggen, dan verkoopt het zichzelf.

De oplossing

Ik wil geen onbeschofte verkopers meer aan mijn deur van Oxxio, of liever helemaal geen verkopers meer.

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Renate,Wij vinden het heel vervelend om te horen dat je een minder leuke ervaring met een verkoper hebt gehad. Onze verkopers krijgen de nodige trainingen en worden beoordeeld op kwaliteit van de sale. Wij betreuren het dan ook zeer dat je in je mening bent gesterkt dat colportage niet meer van deze tijd is door de ervaring die je hebt gehad. Oxxio heeft voor deze vorm van verkoop gekozen en zal deze activiteiten niet staken.Met vriendelijke groet,Tess
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    Renate
    Datum
    Kunt u mij laten weten of de verkopers nog worden aangesproken op hun gedrag, of vindt u het voldoende om mij simpelweg te melden dat ze training krijgen aan het begin? U doet helemaal niets met mijn klacht en doet alleen een mededeling. Misschien is dat omdat ik geen klant van u ben? Iedergeval is het overrompelen van mensen aan de deur met formulieren ECHT niet meer van deze tijd. En ik zou graag horen dat degenen die hier waren een waarschuwing hebben gekregen over hun onbeschofte houding.
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Renate,Wij bespreken je klacht intern met onze salesafdeling, maar zullen je hierover niet nader informeren.Wij gaan ervan uit je voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tess
    Oxxio Nederland bv
  4. Auteur
    Renate
    Datum
    Ik wacht de verdere reactie nog af van de salesafdeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Renate
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen