Klacht OXXIO: Onder valse voorwaarden gelokt, nu dreigen met deurwaarden

John

Verkoper van OXxio kwam aan de deur. Ik ging over naar Oxxio omdat ik eerst 170 permaand bij Essent betaalden, en Oxxio een contract van 85 en 30 euro per maand aan bood, Hij deed eerst 40 eraf en als ik geen I-pad nam kreeg ik nog eens 15 euro permaand extra korting, rekeningen betaald netjes, vervolgens gingen ze op 24-11-14 het voorschot verhogen naar 115,80 euro en 42,55 euro en op 25-11-14 schreven ze zonder overleg nog eens 226,06 euro en nog eens 127,98 euro af Toen 23-12-14 en23-1-15 115,80 en 42,55 euro daar was ik het natuurlijk niet mee eens anders had ik net zogoed een I-pad kunnen krijgen, bel ze netjes op vraag hoe dat komt ja geen duidelijk antwoord daarop werd afgesnauwd ik denk ik ga hier weg , ik zeg op en vervolgens sturen ze een eindafrekening 399,58 Terwijl ik alles netjes betaald heb tot de laatse maand,heb geprobeert te mailen dat email adres werkt niet Oxxio.nl/service. gevraagd om Meneer Verschoor nee hoor

Gewoon kwijtschelding van 399,58 Slaat nergens op !! En graag Meneer Verschoor spreken, En dat jullie dit normale gang van zaken vinden als ik terug lees op internet gebeurd dit regelmatig ook verliezen jullie van de 75zaken er 73 dit zegt voor mij voldoende ook word ik afgescheept van je moet betalen terwijl ik echt niet zoveel stroom of gas verbruikt heb

OXXIO
    Geachte heer Lodewijks,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Sorry voor onze late reactie.
    Erg vervelend dat het allemaal zo gelopen is met de betalingen en uiteindelijk de jaarnota.
    Inmiddels is er al telefonisch contact geweest en heeft u uitleg gekregen.
    Mocht u er verder vragen over hebben, dan verneem ik het graag.

Malika
    Oxxio

Ook een klacht indienen over OXXIO?