Klacht OXXIO: Ongewenst gedrag

Klachtnummer
# 274896
Gebruiker
MRN88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben vandaag voor de zoveelste keer dit jaar benaderd door Oxxio. Net als de voorgaande keren heb ik geen interesse in een aanbieding. Dit heb ik meerdere keren aangegeven.

De telefonist is dermate onbeschoft aan de telefoon dat ik dit plaats in de categorie ongewenst gedrag. Op het moment dat ik de telefonist hier op wil wijzen en daarbij aangeef dat dit in iets dreigt te ontsporen waar we toch niet uitkomen wordt de verbinding resoluut verbroken.

Dit heb ik nog nooit mee gemaakt!

De oplossing

Nooit meer worden benaderd voor aanbiedingen door Oxxio

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Renselaar,

    Spijtig om te lezen dat jullie gesprek zo verlopen is. Ons doel is niet om er een stug gesprek van te maken, we willen je puur een mooie aanbieding voorleggen. Om deze reden ook bedankt voor je feedback, we nemen deze intern mee.

    Heb je echt geen interesse meer in contact met ons, dan kan je je laten registreren in het Bel-me-niet Register. Mocht je hier niet over nagedacht hebben, dan lijkt dit me de beste optie voor je.

    Vriendelijke groet,
    Denise, Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen