Klacht OXXIO: Ongewenst overstappen.

# 31977
kim-patrick

geachte Mnr/Mvr.

ik heb een maand geleden iemand van oxxio aan mijn deur gehad ivm overstappen naar jullie. ik had 7 dagen tijd om er over na te denken en die tijd heb ik me ook genomen. Ik heb toen besloten om het niet te doen en bij mijn huidige leverancier te blijven . dat allemaal heb ik binnen de 7 dagen bedenk tijd gedaan. en alles zou geregeld worden.Nu blijkt dat ik tog aangemeld sta en dat er 0,01 cent van mijn rekening is gehaald. ik heb direct naar jullie gebeld en het verhaal uitgelegd . en blijkt dat ik alleen met een vergoeding van het contract afkom en dat jullie voor de rest niks kunnen doen voor mij. Terwijl alles volgens de regels van oxxio heb gedaan en ik het niet netjes vind dat het niet geregeld is door een nalatigheid in jullie systeem. ik kan het niet meer veranderen en jullie kunnen niks voor mij doen . ik wil hier heel graag een oplossing voor omdat nogmaals ik alles volgens de regels heb gedaan en binnen de bedenk dat.

mvg

Kim-patrick Mannig

Ik zou graag willen dat ik bij mijn huidige leverancier kan blijven en dat het contract ongedaan word gemaakt omdat ik alles volgens de regels heb gedaan en dat jullie een fout in het systeem hebben gemaakt.

OXXIO
    Geachte heer Kim-Patrick Mannig, Naar aanleiding van uw bericht, hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar dat wij u een e-mail hebben verstuurd. Wij wachten uw reactie graag af. Met vriendelijke groet, Dicky
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?