Klacht OXXIO: Onterecht incassobureau

Mohammed Kissami

Op 12 mei hebben wij een incassobrief ontvangen van DAS nav een opgelopen achterstand. Wij zijn niet op de hoogte gebracht van de achterstand, derhalve ben ik er vanuit gegaan dat de automatische incasso correct doorliep. Ik heb op 12 mei aan DAS een reactie gestuurd, waarop geen antwoord is gekomen. Vervolgens heb ik vandaag 20 mei wederom een brief van DAS ontvangen, zonder een tegenreactie op mijn e-mail en de gevraagde bewijsstukken zijn aangeleverd.
Wij hebben van de achterstallige maanden geen aanzegging gehad van Oxxio, noch via de reguliere post noch via de mail. Dit maakt de tussenkomst van het incassobureau niet rechtmatig is.

Het terugtrekken van het incassobureau en een betaalregeling in overeenstemming met Oxxio bereiken voor de opgelopen achterstand.

OXXIO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mohammed Kissami
    Ik heb geen enkele reactie op de klacht ontvangen. Ik zal ook zeker de overeenkomst met Oxxio opzeggen.

Mohammed Kissami

Ook een klacht indienen over OXXIO?