Klacht OXXIO: Onterecht incassobureau

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 110478
Gebruiker
Mohammed Kissami
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12 mei hebben wij een incassobrief ontvangen van DAS nav een opgelopen achterstand. Wij zijn niet op de hoogte gebracht van de achterstand, derhalve ben ik er vanuit gegaan dat de automatische incasso correct doorliep. Ik heb op 12 mei aan DAS een reactie gestuurd, waarop geen antwoord is gekomen. Vervolgens heb ik vandaag 20 mei wederom een brief van DAS ontvangen, zonder een tegenreactie op mijn e-mail en de gevraagde bewijsstukken zijn aangeleverd.
Wij hebben van de achterstallige maanden geen aanzegging gehad van Oxxio, noch via de reguliere post noch via de mail. Dit maakt de tussenkomst van het incassobureau niet rechtmatig is.

De oplossing

Het terugtrekken van het incassobureau en een betaalregeling in overeenstemming met Oxxio bereiken voor de opgelopen achterstand.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OXXIO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mohammed Kissami
    Datum
    Ik heb geen enkele reactie op de klacht ontvangen. Ik zal ook zeker de overeenkomst met Oxxio opzeggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mohammed Kissami
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen