Klacht OXXIO: Onterechte boete wegens contractbreuk

EB89

Oxxio heeft na verhit contact, zomaar zonder enige vermelding mijn contract opgezegd. Nu krijg ik een wel melding van een boete wegens contractbreuk, wat ik dus niet gepleegd hebt. Hoewel ik uiteraard wel blij ben van dit verschikkelijk onvriendelijk bedrijf af te zijn.
Graag hulp!

Bewijs dat ik het contract heb opgezegd. Dat js er namelijk niet.
Laat de boete vervallen, doe een normale afrekening en we hoeven elkaar nooit meer te spreken.

OXXIO
    Beste heer,

Bedankt voor het indienen van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zonder eigen inbreng bij ons bent afgemeld. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb het nogmaals uitgezocht, maar ik zie geen reden waarom je afgemeld moest worden bij ons. Sorry voor dit misverstand en al het bijkomende ongemak.
    Inmiddels heb je contact gehad met mijn collega's van de klantenservice. Zij hebben de boete voor je afgeboekt. Deze hoef je dus niet te betalen.

Je krijgt nog een eindnota over het verbruik wat je hebt gehad in de periode dat je klant bent geweest.

Mocht je daar nog vragen over hebben, wil je ons dan een bericht sturen? We helpen je graag verder.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te informeren.

Groet, Valerie
    Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?