Klacht OXXIO: Onterechte boete wegens contractbreuk

Klachtnummer
# 315978
Gebruiker
EB89
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Oxxio heeft na verhit contact, zomaar zonder enige vermelding mijn contract opgezegd. Nu krijg ik een wel melding van een boete wegens contractbreuk, wat ik dus niet gepleegd hebt. Hoewel ik uiteraard wel blij ben van dit verschikkelijk onvriendelijk bedrijf af te zijn.
Graag hulp!

De oplossing

Bewijs dat ik het contract heb opgezegd. Dat js er namelijk niet.
Laat de boete vervallen, doe een normale afrekening en we hoeven elkaar nooit meer te spreken.

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer,

    Bedankt voor het indienen van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zonder eigen inbreng bij ons bent afgemeld. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

    Ik heb het nogmaals uitgezocht, maar ik zie geen reden waarom je afgemeld moest worden bij ons. Sorry voor dit misverstand en al het bijkomende ongemak.
    Inmiddels heb je contact gehad met mijn collega's van de klantenservice. Zij hebben de boete voor je afgeboekt. Deze hoef je dus niet te betalen.

    Je krijgt nog een eindnota over het verbruik wat je hebt gehad in de periode dat je klant bent geweest.

    Mocht je daar nog vragen over hebben, wil je ons dan een bericht sturen? We helpen je graag verder.

    Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te informeren.

    Groet, Valerie
    Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen