Klacht OXXIO: Onterechte boetes in rekening gebracht
Details
Klacht
Goedemorgen,Ik kreeg gister het bericht dat er nog een bedrag openstaat m.b.t. mijn eindafrekening echter deze kosten zijn onterecht in rekening gebracht. Ik heb onlangs de overstap naar Essent gemaakt, Essent heeft de ingangsdatum onterecht te vroeg in laten gaan. Na dit gemeld te hebben heeft Essent Oxxio verzocht om dit te herstellen, helaas heeft Oxxio in eerste instantie niets met deze melding gedaan. De hele eindafrekening is een drama eerst werden er kosten voor vergoeding oude leverancier in rekening gebracht onterecht vond ook Oxxio. Daarna werden er kosten voor het welkoms cadeau in rekening gebracht echter na het wijzigen van de opzegging is dit ook niet hersteld. Als klap op de vuurpijl ik ik van de week weer een nieuwe eindafrekening met nogmaals een opzegvergoeding die ook al in de vorige eindafrekening werden berekend.
Gewenste oplossing
Graag een correcte eindafrekening waarin alle onterechte kosten worden gecorrigeerd, tot die tijd geen aanmaningskosten berekenen over een factuur wat gewoon niet klopt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.