Klacht OXXIO: Onterechte boetes in rekening gebracht

Goedemorgen,

Ik kreeg gister het bericht dat er nog een bedrag openstaat m.b.t. mijn eindafrekening echter deze kosten zijn onterecht in rekening gebracht. Ik heb onlangs de overstap naar Essent gemaakt, Essent heeft de ingangsdatum onterecht te vroeg in laten gaan. Na dit gemeld te hebben heeft Essent Oxxio verzocht om dit te herstellen, helaas heeft Oxxio in eerste instantie niets met deze melding gedaan. De hele eindafrekening is een drama eerst werden er kosten voor vergoeding oude leverancier in rekening gebracht onterecht vond ook Oxxio. Daarna werden er kosten voor het welkoms cadeau in rekening gebracht echter na het wijzigen van de opzegging is dit ook niet hersteld. Als klap op de vuurpijl ik ik van de week weer een nieuwe eindafrekening met nogmaals een opzegvergoeding die ook al in de vorige eindafrekening werden berekend.

Graag een correcte eindafrekening waarin alle onterechte kosten worden gecorrigeerd, tot die tijd geen aanmaningskosten berekenen over een factuur wat gewoon niet klopt.

OXXIO
    Geachte heer Dennissen,

Bedankt voor het indienen van uw klacht.
    Balen dat het allemaal zo is gelopen. Er is eerder het e.e.a. hersteld, aangezien het contract weer bij ons is ingegaan per 8 december 2015. Daarna zijn de contracten wederom afgemeld, maar dan per 11-12-2015.
    De verlening die je bent aangegaan in 2014, ging om een contract van 3 jaar. Die is voortijdig beëindigd en vandaar dat je op de laatste eindnota boetes berekend krijgt.
    De eerdere eindnota die je hebt ontvangen waar 2 keer een boete in rekening hebt gekregen, waren inderdaad onterecht. Deze boetes hebben we uiteindelijk tegen geboekt.
    De rest van beide eindnota's zijn terecht.
    Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik het graag.

Groet,
    Malika
    Oxxio
    VVvandaag
    De eindafrekening is gewijzigd ik heb verzocht om een nieuw overzicht het geheel met boetes is zo onduidelijk na telefonisch contact kwam ook de medewerker er niet uit. Graag een duidelijke afrekening in acht genomen dat de opzegtermijn ook is veranderd.
    OXXIO
    Geachte heer Dennissen,

De eindnota van 19-12-2015 hebben we niet gewijzigd. Alle kosten zijn goed bereken en terecht.
    Wel hebben we je een saldo-overzicht verstuurd op 16-12-2015, zodat je kunt inzien hoe je er verder voor staat en dat we de boetes van totaal €100 op de eindnota op 29-11-2015 hebben terug gestort. Naar ons weten is het allemaal in orde zo. Wat is je nog onduidelijk?

Malika
    Oxxio
    VVvandaag
    Geen antwoord op vragen geven, waardeloos bedrijf.

Ook een klacht indienen over OXXIO?