Klacht OXXIO: Onterechte facturen gebaseerd op schattingen

Klachtnummer
# 651173
Gebruiker
Petra Hartgers
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Vanaf 03-01-2023 bezig met onjuiste facturen ( eindafrekening) nav verkeerde standen.
Eindstanden zijn nav schattingen gemaakt, daardoor te hoge meterstanden , en zeer benadeeld in de teruglevering standen van de zonnenpanelen.
mijn klacht is destijds in behandeling genomen door Mevr S. Ahmadi ( klachten afhandeling) die mij nadrukkelijk heeft toegezegd dat er credit facturen zouden volgen, echter tot heden, na diversen malen te hebben gebeld en email gestuurd, geen enkele reactie meer.

Gewenste oplossing

Het ontvangen van creditfacturen zoals die mij zijn toegezegd

5 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik snap goed dat u hier vragen over heeft. Als ik het goed begrijp zijn er dus standen geschat en deze wilt u graag gecorrigeerd hebben. Ik zie dat u in december bent overgestapt naar een andere leverancier. Heeft u nog foto's of bewijs van de standen voor de periode van december of in de buurt van december? Wij kunnen namelijk een correctie uitvoeren aan de hand van foto's van de meterstanden. Heeft u hier bewijs van? Mocht u deze gegevens hebben dan verzoek ik u graag deze via het contactformulier of hier op deze website als bijlagen toe te voegen. Hierna zal een collega dit verder oppakken en de gegevens voor u in het systeem verwerken. Zou u kunnen aangeven wat u precies aan meterstanden heeft en vanuit welke periode? Ik hoor het graag tegemoet.


    Met vriendelijke groeten,
    Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker
  2. Auteur
    Petra Hartgers
    Datum
    Beste Mike,

    alle standen foto's etc zijn in jullie bezit, al een hele tijd.
    Mevr. S. Ahamadi heeft dit alles in goede staat ontvangen, dus dit alles al bekend bij jullie
  3. Auteur
    Petra Hartgers
    Datum
    De juiste naam is S.Ahmadi.
    s.ahmadi@oxxio.nl
  4. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemorgen,

    De foto's van de meterstanden ontvangen we graag via het contactformulier van Oxxio. We zullen in de systeem niet kunnen terugvinden als er naar medewerker zijn of haar werkmail een mail wordt gestuurd. U kunt de foto's doorsturen naar oxxio.nl/contactformulier.

    Hartelijke groet,

    Michael, Oxxio Crew Member
  5. Auteur
    Petra Hartgers
    Datum
    Helaas nog steeds niet opgelost, mevr. Ahmadi heeft me afgelopen week benaderd, nu weer verder met? Absurd dat dit zo lang moet duren, terwijl ik als klant hierin zo wordt gedupeerd. We hopen en vertrouwen er maar op dat dit alles op de juiste manier wordt opgelost

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen