Klacht OXXIO: onterechte overstap

# 122099
Hans

begin dit jaar overstelpt met telefoontjes om over te stappen.
Uiteindelijk toegestemd in het feit dat oxxio een voorstel zou sturen.
Voorstel ontvangen 2 mei 2015 10:33 met de vraag om op de button
"ja akkoord" te drukken ter bevestiging. Niet gedaan ( ik was werkzaam in het buitenland op dat moment)
Geen bevestiging ontvangen van Oxxio
Geen welkomstpakket met begeleidende brief ontvangen.
26 juli gevraagd meterstanden door te geven
Niet gedaan. 29 juli kennelijk ongewild klant van Oxxio.
Gebeld, gemailed, consumentenbond ingelicht en nu dan maar mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld.

Overstap ongedaan maken

OXXIO
    Beste Hans,

In je bericht geef je aan dat je je niet hebt aangemeld bij Oxxio en dat je een voorstel zou ontvangen.

Overeenkomst
    Op 2 mei 2015 ben je een overeenkomst aangegaan met Oxxio, voor het leveren van groene stroom en gas op jouw woonadres. Je hebt gekozen voor een InControl pakket, met daarbij de 12 energiebesparende producten en een device naar keuze.

Je bent per e-mail akkoord gegaan met het bovenstaande pakket en hebben je dit pakket per e-mail bevestigd.

Op 4 mei 2015 heb je van ons je welkomstmap ontvangen met daarin nogmaals je leveringsovereenkomsten. Vanaf dat moment had je 14 dagen bedenktijd om je aanmelding te annuleren. Hier heb je geen gebruik van gemaakt.

Wij zijn dus van mening dat we jou leveren volgens de met jou afgesproken overeenkomsten, waar je zelf mee akkoord bent gegaan.

Ik vertrouw erop jou hiermee volledig te hebben geïnformeerd.

Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    Hans
    naar mijn mening neemt Oxxio de klacht niet serieus en komt niet met oplossingen. Zelfs na een aangetekende brief en inschakelen advocaat gebeurt er niets in de vorm van toenadering onze richting.

Hans

Ook een klacht indienen over OXXIO?