Klacht OXXIO: Onverschuldigd betaald maandvoorschot

Klachtnummer
# 45884
Gebruiker
Hennymeewis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Per 27december jl. heb ik mijn energiecontract bij oxxio opgezegd en ben ik overgestapt naar energieDirect. Oxxio heeft desondanks het maandvoorschot over januari 2014 van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik voorst ook nog het maandvoorschot over dezelfde maand nog moet betalen bij EnergieDirect. In feite betaal ik dus het dubbele maandtarief als gevolg van mijn wisseling van energiemaatschappijen. Beide leveranciers wijzen naar mekaar om contact op te nemen over dit probleem. Ik heb hier een probleem dat niet kan worden opgelost middels telefonisch contact met beide leveranciers..

De oplossing

Oxxio dient het maandvoorschot over januari 2014 aan mij terug te betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de klant en deze zaak opgelost.
  2. Auteur
    Hennymeewis
    Datum
    Na aanmelding van de klacht bij de CB ben ik op zeer termijn telefonisch benaderd doo Oxxio met een voor ij bevredigend voorstel dat ik direct heb geaccepteerd. De afhandeling van de klacht is tot mijn tevredenheid opgelost.