Opgelost door OXXIO: onverwachte toestemmimg

corrupte aanmelding

Er komt op een avond een jongen aan de deur met een mooie smoes om mij een contract aan te smeren. Natuurlijk ga ik niet op die mooie verhalen in en heb helemaal geen interesse in zijn aanbod. Nu een tijdje later krijg ik een aanmeldingsmap dat ik ben overgestapt naar Oxxio. Nou ik vind het belachelijk dat Oxxio zulke mannen langs de deur om je te strikken. Terwijl ik gewoon bij mijn oude leverancier wil blijven. Met vriendelijke groet. J .Witlox , Zaaren 200 , Rijen.

Wil helemaal geen zaken doen met Oxxio, en vooral niet op deze manier. En heb helemaal geen contract getekend noch toegezegd.

OXXIO
    Beste,Uit uw bericht begrijp ik dat u tegen uw wens in, klant bent geworden bij Oxxio. Wij nemen dit soort klachten erg serieus en betreuren dan ook dat onze verkoper niet duidelijk is geweest.Graag informeer ik u dat wij deze zaak opnemen met onze sales afdeling. Verder kan ik u bevestigen dat uw aanmelding reeds is geannuleerd. Dit houdt in dat Oxxio de levering van gas en stroom niet zal overnemen. Uw aanmelding is ongedaan gemaakt.Namens Oxxio wil ik dan ook mijn excuses aanbieden voor dit voorvalMet vriendelijke groet,Michaël
    Oxxio Nederland bv
    Bedankt voor u medewerking

corrupte aanmelding

Ook een klacht indienen over OXXIO?