Opgelost door OXXIO: Oxxio beginstanden

J.W.J. Leenders

Nadat een andere leverancier mij had getracht weg te kapen bij Oxxio heb ik in de wettelijke bedenktijd toch gekozen om bij Oxxio te blijven. Blijkt dat de nieuwe leverancier binnen die wettelijke bedenktijd wel mijn contract bij Oxxio heeft opgezegd. Ik kan alleen terugkomen als nieuwe klant bij Oxxio (en dus weer jaarcontract!). Toch maar voor gekozen om weer "opnieuw" bij Oxxio te komen. Blijkt dat mijn verbruikgegevens op Oxxio niet meer werken en dat ik toestemming moet geven voor het uitlezen van de slimme meter. Als ik dat elektronisch doe krijg ik een foutmelding. Gebeld met Oxxio en hij zag waar het aan lag, maar het zou 24 uur duren voordat de gegevens wel weer online beschikbaar waren. Mooi niet, 24 uur later geen gegevens. Nu kom ik er zelf achter dat ze stand I en stand II hebben omgewisseld!!! Hoe krijg je het voor elkaar om met een slimme meter de verkeerde tellerstanden te creeren,nadat je zelf de eindafrekening van een maand daarvoor hebt gestuurd met de goede stand

Contact met mij opnemen en zorgen dat alle voorgaande verbruikersdata weer gewoon beschikbaar zijn.

OXXIO
    Beste J.W.J. Leenders,Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en zijn gezamenlijk tot een oplossing gekomen.Ik vertrouw erop je hiermee volledig te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    J.W.J. Leenders
    Graag wacht ik met afhandelen totdat ik weer in kan loggen op Oxxio
    OXXIO
    Beste J.W.J. Leenders,Zoals telefonisch besproken, heb je weer inzage in je verbruik.Ik vertrouw erop je hiermee volledig te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    J.W.J. Leenders
    Ik kan weer bij mijn gegevens

J.W.J. Leenders

Ook een klacht indienen over OXXIO?