Opgelost door OXXIO: Oxxio belazerd de boel
Details
De klacht
Ik kreeg op 6 Maart een bericht dat ik 165 euro terug krijg op de afrekening. Altijd word rond de 20ste het maandbedrag afgeschreven (achteraf). In Februari werd er niets afgeschreven dus ik dacht dat het dan gelijk verrekend was. Nu word er ineens op 12 Maart een maandtermijn afgeschreven i.p.v. op de 20ste. Ik gebeld en gevraagd waarom er vroeger word afgeschreven in Maart. Er kwam een heel onsamenhangend verhaal dat er een storing was en dat ik nu ineens een maand voorruit moet gaan betalen. De afschrijving van 12 Maart was dus eigenlijk die van 20 Februari..... Hierop zei ik dat ik dus nog steeds 165 euro tegoed heb en de telefoniste zei dat komt ergens in April ???? Het is heel simpel, omdat ze nu terug moeten betalen laten ze de klanten ineens ongevraagd en zonder overleg een maand voorruit betalen i.p.v. achteraf, zoals het altijd was. Dit is een oplichtingstruukje zodat ze niet hoeven uit te keren en het geld in hun eigen zak kunnen houden. BAH OXXIO, ik zoek een ander !De oplossing
Gewoon het teveel betaalde terugstorten en het maandtermijn afschrijven rond de 20ste achteraf zoals het altijd geweest is. Niet zonder overleg met de klant de betalingsvoorwaarden veranderen, dat is minachting van de klant en alleen maar gebaseerd op eigen gewin.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.