Opgelost door OXXIO: Oxxio belazerd de boel

Nancy

Ik kreeg op 6 Maart een bericht dat ik 165 euro terug krijg op de afrekening. Altijd word rond de 20ste het maandbedrag afgeschreven (achteraf). In Februari werd er niets afgeschreven dus ik dacht dat het dan gelijk verrekend was. Nu word er ineens op 12 Maart een maandtermijn afgeschreven i.p.v. op de 20ste. Ik gebeld en gevraagd waarom er vroeger word afgeschreven in Maart. Er kwam een heel onsamenhangend verhaal dat er een storing was en dat ik nu ineens een maand voorruit moet gaan betalen. De afschrijving van 12 Maart was dus eigenlijk die van 20 Februari..... Hierop zei ik dat ik dus nog steeds 165 euro tegoed heb en de telefoniste zei dat komt ergens in April ???? Het is heel simpel, omdat ze nu terug moeten betalen laten ze de klanten ineens ongevraagd en zonder overleg een maand voorruit betalen i.p.v. achteraf, zoals het altijd was. Dit is een oplichtingstruukje zodat ze niet hoeven uit te keren en het geld in hun eigen zak kunnen houden. BAH OXXIO, ik zoek een ander !

Gewoon het teveel betaalde terugstorten en het maandtermijn afschrijven rond de 20ste achteraf zoals het altijd geweest is. Niet zonder overleg met de klant de betalingsvoorwaarden veranderen, dat is minachting van de klant en alleen maar gebaseerd op eigen gewin.

OXXIO
    Beste Nancy,Zoals telefonisch besproken, incasseren wij je maandelijkse termijnbedragen rond de 20ste van elke maand. Op 25-02-2015 is het Oxxio niet gelukt je termijnbedrag voor de maand februari 2015 af te schrijven. Dit is uiteindelijk op 10 maart 2015 gelukt.Op 10-03-2015 heb je van ons je jaarnota ontvangen. Het tegoed op je hebben we verrekend met het termijnbedrag van maart 2015, dat rond de 20ste zou worden geïncasseerd.Je volgende termijnbedrag wordt rond 20 april 2015 van je rekening afgeschreven.Ik vertrouw erop je hiermee volledig te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    Beste Taoufik,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek "niet met Nancy maar met mij Vic" was de uitleg een stuk duidelijker en totaal anders als van uw collega. Zoals u het uitgelegd heeft is het goed.
    Dat er niet afgeschreven kon worden was niet van mijn kant. Echter de rekenformule klopt nu wel. De verrekening van de teruggave gebeurd deze maand en vanaf April betalen wij weer gewoon rond de 20ste achteraf en dus niet vooraf. Het siert u en uw bedrijf dat het nu uitgesproken is. Groet Vic
    Nancy
    Het is nu goed opgelost maar het is jammer dat het nodig is om eerst de hulp van "klachtenkompas" in te schakelen. Ook de reactietijd is matig. Ik blijf het volgen en hoop dat Oxxio wat duidelijker naar de KLANT is in de toekomst.

Nancy

Ook een klacht indienen over OXXIO?