Klacht OXXIO: Oxxio betaalt mij niet uit!

Robbert vs. Oxxio

In augustus 2013 wilde ik mijn energie- en gascontract bij Oxxio stopzetten wegens een verhoging van de tarieven. Overstappen bleek echter niet mogelijk, want mijn meternummer klopte niet met hun administratie. Tot aan het einde van 2013 ben ik bezig geweest met afwisselend Oxxio en Liander. Schouwingen, talloze telefoontjes met 0900-nummers en contact met onnoemelijk veel verschillende callcenter-medewerkers, die ik keer op keer moest uitleggen dat ik niet op nummer 16 woon, maar op nummer 13.

Ondanks talloze verzoeken van mij aan Oxxio om de zaken recht te zetten en de belofte van Oxxio om dit te doen is dit nog steeds niet gedaan. Het gaat inmiddels zover dat Oxxio mij door totale chaos binnen dat bedrijf ook nog eens als klant heeft aangemeld bij Eneco waardoor ik nu deurwaardersbrieven van twee energieleveranciers ontvang.

Ik wil dat Oxxio per direct mijn betaalde voorschotten terugbetaald. Ik wil dat Oxxio aan Eneco laat weten dat ik daar geen klant ben en er voor zorgt dat AL mijn persoonlijke gegevens uit de bestanden van Eneco worden gewist. Ik wil een overzicht vanaf het moment dat ik klant ben geworden tot en met nu met één totaal te betalen bedrag.

OXXIO
    Beste Robbert vs Oxxio,We hebben je bericht ook via www.klacht.nl ontvangen en wij zullen je klacht via dat kanaal in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,Tess
    Robbert
    Zo lang je het maar oplost.
    OXXIO
    Via klacht.nl heeft u het onderstaande bericht ontvangen:Beste Robert,Naar aanleiding van je bericht hier op klacht.nl, hebben we vandaag getracht u telefonisch te benaderen. Helaas zonder succes. graag informeer ik u over de status van uw ingediende klacht.Naar aanleiding van al uw contacten met Oxxio heeft onze klantenservice nu bijna uw klacht opgelost en afgerond. Oxxio bleek op een verkeerd adres te hebben geleverd. Inmiddels zijn alle betaalde bedragen voor het onjuiste adres gecrediteerd. Het totaal tegoed ligt inmiddels bij onze financiële afdeling om te worden uitbetaald. Zodra de uitbetaling is verwerkt zal onze klantenservice weer contact met u opnemen om alles te bevestigen en eventueel nog andere vragen van u te beantwoorden.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Michaël
    OXXIO
    Beste Robert,Volgens onze administratie is de betaling met spoed aan je overgemaakt en worden de bedragen per boekingsdatum 14/10/2014 op je rekening bijgeschreven.Wij bieden je nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tess
    Robbert
    Er is slechts een deel overgemaakt! Lang niet alles. Ik wil dat jullie je afspraken nakomen. Eérst alles terugbetalen, daarna een keurig overzicht samenstellen. Niet een deel overmaken en zelf verrekenen met openstaande (eveneens onterechte) bedragen.

Robbert

Ook een klacht indienen over OXXIO?