Klacht OXXIO: Oxxio blijft hardnekkig volharden in zelfde fout

Theo214

Oxxio nam ten onrechte per 21 april de energielevering op mijn adres over. M.b.t. die overname stuurde Oxxio verschillende brieven etc. naar een voor mij onbekend persoon op mijn huisadres. Die poststukken heb ik steeds retour gezonden en aangegeven dat geadresseerde niet op dit adres woont. Na mijn klacht bij Oxxio en NLE is door beiden bevestigd dat die overname onterecht was. Toch blijft Oxxio doorgaan met post sturen naar mijn huisadres geadresseerd aan die voor mij onbekende persoon. Oxxio is blijkbaar erg hardleers. Nog even en ze gaan weer over op een onterechte overname van de levering op mijn huisadres.

Oxxio moet per direct stoppen met sturen poststukken aan T.M. Bakkers op mijn huisadres.

OXXIO
    Beste Theo 214,

In je bericht geef je aan dat Oxxio ten onrechte energie levert op jouw adres. Je wilt dat Oxxio de levering per direct beëindigd en dat NLE weer de energie op jouw adres levert.

Oxxio heeft onterecht de levering van stroom en gas op jouw woonadres overgenomen van je vorige energieleverancier. We willen onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Je vorige leverancier heeft op 11-6-2015 de levering weer overgenomen. De vanaf 22-04-2015 geleverde energie brengen we niet bij jou in rekening. Je vorige leverancier mag de energie die je van ons kreeg, wel bij je in rekening brengen. En volgens de leveringsovereenkomst mag hij de levering voor de hele periode met je afrekenen.

Daarnaast zal je geen berichten meer ontvangen van Oxxio.

Ik vertrouw erop je hiermee volledig te hebben geïnformeerd.

Taoufik
    Oxxio Nederland bv

Theo214
    Oxxio stelt dat ik geen berichten meer van hen zal ontvangen. Probleem is echter dat niet ik berichten ontvang maar dat Oxxio post stuurt aan T.M. Bakkers op mijn huisadres.
    Theo214
    Vandaag toch weer post van Oxxio op mijn adres geadresseerd aan de voor mij onbekende T.M. Bakkers. Oxxio beloofde (zie hierboven) om geen berichten meer naar mijn adres te sturen, maar houdt zich daar dus niet aan. Of Oxxio blijft hardnekkig geloven dat die meneer wel gaat reageren als ze hun post voor hem toch maar naar mijn adres sturen. Dat gaat dus niet gebeuren op deze manier want ik weet niet wie die persoon is of waar die zou wonen.

Theo214

Ook een klacht indienen over OXXIO?