Klacht OXXIO: Oxxio is een grote leugen, ze liegen en misleiden hun klanten.

mike

Pas op met het overstappen naar oxxio, en pas helemaal op voor die verkopers die aan je deur komen en je sprookjes vertellen en van alles beloven.
Elke maand hebben ze weer een andere smoes/leugen..... ben nu 6 maanden veder en nog geen iPad wel weer een paar nieuwe leugens rijker.................
Vandaag weer gebeld kreeg nu weer een andere leugen, heb verteld dat mij door medewerkers van oxxio heel iets anders is beloofd ik zou de code voor iPad deze maand krijgen omdat oxxio fouten heeft gemaakt.
Verteld het meisje aan de telefoon dat een specialist heeft verteld dat dat niet kan want dat staat niet in de voorwaarde(is zeker de zelfde specialist die mij al div maanden andere beloftes maakt) en zo word je als consument weer in de zeik genomen.

Ik wil die beloofde iPad en dan zonder leugens.
Gewoon doen wat ze beloofd hebben.

OXXIO
    Beste heer,Op 17 juni 2014 heb je een klacht ingediend op www.klachtenkompas.nl. Naar aanleiding van je klacht, heb ik geprobeerd telefonisch contact met jou op te nemen. Helaas zonder succes.In je klacht geef je aan niet tevreden te zijn over onze dienstverlening en de code voor de iPad wilt ontvangen.Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.iPad code
    Om de iPad code te ontvangen dienen de voorschotbedragen onherroepelijk geïncasseerd te worden. Helaas zijn de voorschotten van januari tot en met mei gestorneerd. Hierdoor heb je geen code van ons ontvangen. Je ontvangt de code nadat er twee manden onherroepelijk incasso's hebben plaatsgevonden. De voorschotten van juni zijn wel onherroepelijk geïncasseerd, zodra de voorschotten van de maand juli 2014 onherroepelijk geïncasseerd worden, ontvang je de iPad code.Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Taoufik Id M Barek
    Oxxio Nederland bv
    mike
    Helemaal niet gek dat de incasso's van jan tm maart niet zijn gelukt, oxxio is pas op 28 maart gaan leveren van energie.....,en de overige incasso's heb ik in opdracht van jullie medewerkers zelf overgemaakt omdat oxxio de verkeerde gegevens heeft gebruikt in het contract en betaalgegevens.De medewerkers van oxxio beloven elke keer weer wat anders.Het is mijn fout toch niet dat jullie de boel niet voor elkaar hebben?
    OXXIO
    Beste heer,Onze excuses voor de verkeerde informatie. Je hebt helemaal gelijk dat we je pas later zijn gaan leveren, namelijk op 22 maart 2014. Ik heb contact voor je opgenomen met de afdeling die de codes verstrekt en we verwachten dat je de code uiterlijk eind deze week ontvangt. Met vriendelijke groet,Taoufik Id M Barek
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?