Klacht OXXIO: oxxio komt afspraken mbt internet niet na

Ib

Ik heb helaas een internetpakket afgesloten bij Oxxio. Deze zou de 27e geleverd worden, maar dit is niet tijdig gemeld bij KPN (de netwerkprovider) waardoor het signaal nog altijd niet geleverd wordt vanuit de wijkcentrale. Na meerdere malen contact te hebben gehad met Oxxio is er een ticket doorgezet naar KPN om dit op te starten. Nu wordt mij door de onbekwame klantenservice medewerkers gewezen op hun procedures die aangeven dat dit 5 dagen kan duren en dit enkel via de mail kan. Zijn totaal niet bereid om dit te escaleren of spoed achter te zetten door te bellen. Omzet die ik misloop door het feit dat ik geen internet heb thuis, hebben ze ook geen boodschap aan. Zelfs de leidinggevende lijkt het allemaal vrij weinig te boeien door klanten niet eens te woord te willen staan.
Wees gewaarschuwd en betaal liever een paar tientjes extra voor wat service. Deze partij is zo schimmig als je het maar kan krijgen.

Ik wil internet geleverd krijgen zoals afgesproken. Oxxio dient te zorgen dat de opdracht bij KPNNetwerkNL terecht komt zodat zij een monteur kunnen sturen.

OXXIO
    Goedemiddag heer Malloul,

Ik vind het heel vervelend dat u een negatief beeld heeft gekregen van Oxxio als provider.
    Het probleem was al doorgezet naar KPN en volgens de procedure gaan zij hier binnen 5 werkdagen mee aan de slag. In een enkele situatie is het mogelijk om zaken te escaleren maar dat was in dit geval helaas niet aan de orde. het is jammer dat de juiste status niet goed met u is gecommuniceerd.
    Van KPN heb ik doorgekregen dat de definitieve plandatum 10 maart is geworden.

Ik ga ervan uit hiermee antwoord op uw vragen te hebben gegeven.
    Mocht u toch nog vragen hebben, hoor ik deze graag van u.

Dick - Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?