Klacht OXXIO: OXXIO LIEGT!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 102239
Gebruiker
Joycejune
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Aan de deur kwam een oxxio-medewerker.
Als ik zou overstappen zou OXXIO mijn boete betalen bij Nuon.
Ik zei: ik heb op internet gekeken en daar staat dat de boete niet wordt vergoed.
"Jawel mevrouw, omdat dit een deuractie is vergoeden wij de boete WEL!"
"Dat is alleen bij de deuractie en daarom staat t zo op internet"
Nou oke, dacht ik.... STOM!!! NIET DOEN MENSEN!!! ZO LUIZEN ZE ONS ERIN!!!
En dan worden wij boos en stappen meteen weer over en kan OXXIO ons een boete geven en verdienen ze weer veel centjes!
Dit is te gek voor woorden en op mijn eerdere klacht heeft oxxio niet gereageerd! (Natuurlijk! Had niet anders verwacht van zo'n flutbedrijf)

De oplossing

GEEN BOETE GEVEN EN TERUG BETALEN OMDAT DIT LIEGDN IS WAT OXXIO DOET!

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Joyce,Sinds 1 juni 2014 vergoeden wij niet meer de opzegvergoeding van de vorige leverancier, zoals je ook op de website hebt gelezen. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt. In de bevestiging van je leveringsovereenkomst wordt ook niet aangegeven dat wij je opzegevergoeding van je vorige leverancier vergoeden. Wij vergoeden derhalve je opzegvergoeding van je vorige leverancier niet.Met vriendelijke groet,
    Leonie
    Oxxio Nederland bvMet vriendelijke groet,
    Leonie
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    Joycejune
    Datum
    Ik zeg toch ook dat de OXXIO-verkoper aan de deur zegt dat het 100% wordt vergoed! En in Leveringspvereenkomst wordt dus ook niet gezegd dat ik WEL de boete moet betalen! Dat hoor je pas als het te laat is !
    Ik ben dus door JULLIE voorgelogen! Mijn boete bij NUON hoeven jullie NIET te betalen, Nuon geeft m niet omdat ik meteen weer ben overgestapt naar Nuon, aardige medewerkers ook bij Nuon, kan je over OXXIO niet zeggen!
    Maar omdat ik nu bij OXXIO wegga krijg ik een boete van €250,-!!!
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Joyce, Bij een tussentijdse beëindiging van je leveringsovereenkomst wordt een opzegvergoeding in rekening gebracht volgens de Richtsnoeren Redelijke Opzegvergoedingen. Nuon had ook volgens deze richtsnoer een opzegvergoeding in rekening gebracht. Met vriendelijke groet,
    Leonie
    Oxxio Nederand bv
  4. Auteur
    Joycejune
    Datum
    ik ben de overeenkomst aangegaan omdat IK BEN VOORGELOGEN!!!
    Toen ik daar achter kwam zat ik er al aan vast!! Want in de overeenkomst kon ik ook niet lezen dat jullie de boete NIET betaalde!!
    Ik ben dus te goed van vertrouwen en ben er in getrapt! JULLIE / OXXIO doet er niks aan!!! Jullie vinden het dus maar normaal dat oxxio tegen mensen liegt om ze zo een contract aan te smeren!!!!
    Vervolgens kom ik er te laat achter en wat doet OXXIO???
    HELEMAAL NIKS!!!! Ook geen welkomstcadeau!! Pas op

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joycejune
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen