Klacht OXXIO: Oxxio saldeert energierekening niet na aanschaf zonnepanelen.

Klachtnummer
# 46571
Gebruiker
Johan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds mei 2012. , 24 zonnepanelen op het dak. Tot nu toe ongeveer 8500 kWh energie geleverd die nu na bijna 2 jaar nog steeds niet gesaldeerd wordt/is . Wel werd ons maandbedrag notabene VERHOOGD!!!!Oxxio, met hun op afstand uit te lezen slimme meter zegt geen gegevens te krijgen van Liander en ze ons dus niet kunnen helpen. Punt uit.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Johan,U geeft aan dat u sinds mei 2012 energie teruglevert aan het net en dat Oxxio dit tot op heden nog niet met u verrekend heeft.We begrijpen dat dit zeer vervelend is. Liander heeft de juiste meterstanden, alleen hebben ze deze standen nog niet beschikbaar gesteld in het landelijk register. Hierdoor kunnen energieleveranciers de standen nog niet verwerken en kunnen we u nog niet juist afrekenen. Liander verwacht binnenkort de juiste standen beschikbaar te stellen.Wanneer we de standen ontvangen hebben, maken we uw jaarafrekening op en wordt de teruggeleverde stroom verrekend. Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv