Klacht OXXIO: Oxxio verkopers aan de deur

Esther

Al meerdere keren zijn er nu oxxio verkopers aan de deur geweest om diensten te verkopen. Helaas, zeer ongewenst. Met name omdat zij na een simpele 'nee' blijven doorgaan met het verkopen van hun diensten. Verder wordt onze huidige leverancier gedevalueerd. Een goede verkooptruc, maar onwenselijk aan de deur.

Ik vond het met name vervelend toen wij nog woonden in het appartementencomplex waar zij net zo lang wachtten bij de gemeenschappelijke ingang totdat er een bewoner het gebouw verliet. Hierdoor konden zij, als ongewenste burger, alle voordeuren van het complex langs.

Geen oxxio- verkopers meer in de rubensstraat in Breda.

OXXIO
    Beste Esther,Dank je wel voor je bericht. Wij ontvangen graag alle positieve- en negatieve feedback over onze verkopers. Wij kunnen dit dan vervolgens bespreekbaar maken en er voor zorgen dat onze dienstverlening wordt verbeterd. Wij zullen je feedback dan ook doorsturen naar onze salesafdeling.Met vriendelijke groet,Michaël
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?