Klacht OXXIO: Oxxio zijn oplichters

Doeman

Oxxio lost niets op geeft geen inhoudelijke antwoord en zijn een maffia bende. Ik heb hen mijn klanten nummer gestuurd via deze site maar ze liegen en bedriegen dat ik niets gestuurd heb. Hun vergunning zou moeten worden ingetrokken. Wegens oplichting afpersing en onbehoorlijk bestuur

Alles onmiddellijk oplossen en een schadevergoeding

Bijlagen

Goedemiddag,

Om u goed te kunnen helpen, wil ik vragen om de vraag wat specifieker te stellen. Ook kloppen uw gegevens niet om u klantgegevens te openen.

U bent natuurlijk helemaal vrij om deze hier te vermelden, wij snappen het als u dit liever niet openbaar deelt.

Mocht u vragen hebben en uw gegevens liever niet openbaar willen delen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hartelijke groet,
    Mitchel, One Crew Member

Doeman
    Ik heb mijn klanten nummer via een persoonlijk bericht gestuurd. Hou eens op met liegen en bedriegen
    ?
    Goedemiddag,

Mike hier, ik zou u graag verder willen helpen maar ik heb hierbij dan wel het klantnummer nodig. Ik kan deze niet naar voren halen aan de hand van het poscode en huisnummer dat je hebt opgegeven.

Zou je nogmaals via deze chat je klantnummer willen mededelen in dit gesprek en zou je hierbij ook nogmaals je vraag willen stellen? Zonder informatie kan ik je helaas niet verder helpen. Ik zie graag je reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet
    Mike, Klantenservice Medewerker
    Nog niets opgelost
    Doeman
    Ik mijn klanten nummer al lang doorgeven en een email ontvangen dat mijn casus naar de verantwoordelijke afdeling is gestuurd. Jullie maken er weer een zooi van. Elke keer weer een andere werknemer die zich er mee bezig houdt. Kunnen jullie niets coördineren en centraliseren. Zoals ik eerder zei heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld.
    Goedemiddag,

Dat begrijp ik heel goed alleen ik kan u helaas niet verder helpen zonder een klantnummer. Ik wil dit namelijk graag voor u controleren om te kijken of alles goed gaat. Hopelijk heeft mijn collega u goed kunnen helpen in de tussentijd.

Wilt u dat ik dit voor u controleer? Zou je dan het klantnummer op kunnen sturen?
    Ik hoor het graag van u tegemoet.

vriendelijke groeten,
    Mike, Oxxio klantenservice medewerker
    Doeman
    Jullie hebben mij klanten nummer al. Dat zei ik al.
    Doeman
    Je kunt beter jullie interne processen en procedures controleren
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Nog steeds geen antwoord

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OXXIO?