Klacht OXXIO: Rekening wat gebasseerd is op 4 maanden stroom kost me € 5000, -??? na 4 jaar nog niet geholpen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 257047
Gebruiker
goldwell
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zit al tijden met een rekening van bijna € 5000,- wat jullie hebben doorgestuurd naar Intrum Justitia was klant van 25/09/2012 tot 01-02-2013. Hoe kan het in hemelsnaam dat ik zo"n dure rekening heb gekregen. Ik vraag constant om een specificatie van die rekening. Ik krijg geen gehoor, of jullie kunnen het niet vinden. Vervolgens sturen jullie het door naar Intrum Justita die het graag wilt dat ik het moet betalen, Ik zit al jaren opgescheept met jullie. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen zo. Omdat jullie geen gehoor geven maar de Deurwaarder dreigt wel in beslagname te doen. OXXIO geef toch een antwoord!!!! Op mijn vraag waar komt die dure rekening vandaan hoe bereken jullie dat?

De oplossing

Specificatie of kwijtschelding van het onjuiste bedrag.

3 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste klant,

    Wat vervelend voor je dat hier al jaren onduidelijkheid over is. Dat kan niet de bedoeling zijn. Graag zoeken we dit voor je uit. Op het gegeven adres kunnen we echter niets vinden. Mogelijk omdat het om een oud klantnummer gaat. Heb je een klantnummer of andere referentienummer voor ons? Je kunt dit toevoegen aan de gegevens van je klacht. Alvast bedankt!

    Groet,

    Robin, medewerkster Oxxio
  2. Auteur
    goldwell
    Datum
    Beste Robin,

    Mijn klanten nummer: 5820211.
    Ja is erg vervelend waar is het bedrag op gebasseerd vraag ik me af? Want ik ben maar kort klant van jullie geweest. Ik krijg geen specificatie helemaal niks. Ik probeer het al jaren op te lossen zonder enig resultaat. Ik heb gemaild, en gebeld maar tevergeefs krijg ik geen feedback van Oxxio, en vervolgens komt Intrum Justitia met de rekening met daarbij de horende kosten. Dus nu probeer ik het maar op deze manier te doen.

    Met vriendelijke groet,

    Werner
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Werner,

    Bedankt voor de reactie. Ik heb ondertussen meer informatie gevonden echter, de vordering is overgedragen aan Intrum Justitia. Zij zijn juridisch eigenaar en om die reden ook enig aanspreekpunt. Ook over inhoudelijke vragen over de vordering. Ik heb hier helaas geen enkel inzicht meer in.

    Ik verwijs je daarom naar Intrum Justitia in het vertrouwen dat zij je verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Robin, medewerkster Oxxio

Uiteindelijke oplossing

Auteur
goldwell
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dus jullie geven mij on terrecht een schuld. En dat vervolgens laten overdragen aan intrum justitia omdat hun nu de eigenaar van de schulden zijn die jullie mij geven. Waar slaat dit op? En Intrum Justitia verwijst me ook door naar jullie om het met jullie te bespreken want jullie zijn de opdrachtgever. Ik heb het gevoel dat jullie mij gewoon voorliegen op deze manier. Want jullie kunnen de opracht gewoon terug vorderen bij Intrum Justitia en zeggen dat deze vordering onterecht is. Dus wie binnen Oxxio gaat er over? Wie is die gene die de vordering binnen Oxxio overdraagt naar Intrum Justitia??? Geef mij die contact persoon maar binnen Oxxio. Om het op te lossen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen