Klacht OXXIO: Slechte service en valse voorlichting

# 520564
Hippie1955

In telefonisch gesprek aangegeven dat ik internet, bellen, tv en energie wilde. Dan zou ik opnemen tv gratis krijgen.
Ik kreeg alleen internet, bellen en tv. Tijdens een chat zei de medewerker dat ik via 'mijn oxxio'de eancode door had moeten geven (hoe kan dat als je nog niet bij die club zit?).
Nu 2x een terugbelverzoek gedaan, 2x geen telefoontje gehad.

Gratis tv opnemen geven ter compensatie. Energie heb ik nu nog steeds via mijn vorige provider.

OXXIO
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie!

Het is vervelend als bepaalde dingen niet helemaal helder zijn.
    Voor het contract van energie was gevraag om de EAN nummers. Deze zijn op te vragen bij de netbeheerder, dus staat los van het feit of wij wel of niet leveren.

Het gratis opnemenpakket is een combi-voordeel wat dus alleen aangevraagd kan worden als er ook energie wordt geleverd door Oxxio.
    Dat is op dit moment niet het geval, dus heeft u hier ook geen recht op.
    Zodra u ook energie afneemt van Oxxio, zullen wij dit gelijk voor u in orde maken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dick - Oxxio Telecombeheer
    Hippie1955
    Oxxio had zelf bij de vorige provider de eancode op moeten vragen. Ook nu adverteert Oxxio met probleemloos overstappen, zij regelen alles. Wel de afspraken e-mailen maar dan verwachten dat je via 'mijn oxxio' wat je nog niet hebt de eancode doorgeeft.
    Ik krijg geen reactie op het feit dat ik 2x vergeefs op een telefoontje heb gewacht vanwege een terugbelverzoek.
    Zo snel mogelijk weg bij Oxxio op deze manier.
    OXXIO
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie!

Het is inderdaad heel vervelend dat bij het indienen van een terugbelverzoek u niet bent teruggebeld.
    Hiervoor bied ik u onze welgemeende excuses aan.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij deze graag van u.

Dick - Oxxio Telecombeheer

Hippie1955
Ze verontschuldigen zich alleen voor het feit dat 2 belafspraken niet zijn nagekomen. Geen woord over de misleiding via de telefoon over de voordelen van een combi van telefoon tv, internet en gas en licht die vervolgens niet nagekomen wordt

Ook een klacht indienen over OXXIO?