Klacht OXXIO: Slechte service

Klachtnummer
# 468001
Gebruiker
Anmay
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Oxxio brengt een boete in rekening voor een dienst die ze niet kunnen leveren na verhuizing. Inmiddels wel 20x gebeld met de klantenservice.
De desbetreffende afdeling pakt het niet op en stuurt constant incasso brieven.
Schandalig dat dit na 8 maanden nog steeds niet is opgelost.
Net weer een sms ontvangen.

De oplossing

De boete met het openstaande bedrag verwijderd, zodat ik geen post/incasso meer ontvang.

7 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste,

    Uiteraard is dit erg vervelend en zien wij het ook graag anders. Wij doen ons best om de boete tegen te boeken alleen is dit door een systeemfout niet mogelijk voor onze klantenservice. Ik zal volgende week naar een oplossing zoeken zodat we de boete kunnen tegen boeken. U hoort spoedig meer van mij.

    Met vriendelijke groet,
    Joey, Oxxio Webcare
  2. Auteur
    Anmay
    Datum
    Beste Joey,

    Ik kan me niet voorstellen dat een systeemfout na 8 maanden nog niet is opgelost.
    Ik ben hier al vanaf december 2019 mee bezig en nog steeds is dit niet opgelost.

    Graag zie ik zsm een oplossing.
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste,

    Ik heb vandaag contact gezocht met een collega welke de kosten voor u kan tegen boeken. Ik zal 2 keer €50 euro laten tegen boeken. Zodra dit gebeurd is laat ik het weten onder deze klacht.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Joey, Oxxio Webcare
  4. Auteur
    Anmay
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik kijk uit naar het moment dat dit is opgelost, dus wacht je reactie graag af.

  5. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemorgen,

    Mijn collega heeft de nota's zojuist laten vervallen. Dus er zijn 2 nota's van €50 verwijderd uit ons systeem. Wat er al betaald was ontvang je van ons terug en wat er open stond vervalt uiteraard.

    Weet je zo voldoende en is het probleem op deze manier naar wens opgelost?

    Met vriendelijke groet,
    Joey, Oxxio Webcare
  6. Auteur
    Anmay
    Datum
    Beste Joey,

    Bedankt voor je bericht.
    Dat zou dan betekenen dat er €50 retour gestort dient te worden en 1x50€ komt te vervallen.
    Dan wil ik graag weten wanneer Oxxio van plan is om de €50 over te maken?
    Ik hoor graag van je, dan kunnen we deze klacht afsluiten.
  7. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste,

    Mijn collega heeft er voor gezorgd dat de €50 op direct uitbetalen zal komen te staan. U kunt dus rekening houden met enkele werkdagen. Mocht u over 10 werkdagen nog steeds niks ontvangen hebben, neem dan even contact met ons op. Ik ga er echter van uit dat het correct in orde gemaakt is.

    Weet u zo voldoende en is uw klacht hiermee opgelost?

    Met vriendelijke groet,
    Joey, Oxxio Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OXXIO?