Opgelost door OXXIO: spooknotas

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87289
Gebruiker
gerritarendsen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wordt sinds augustus gestalkt door oxxio, ik had een proformacontract wat tijdig is opgezegd.
Nu schrijven ze grote eindafrekeningen van mijn rekening die ik gelukkig kan storneren.
Ook krijg ik telkens excuus dat het opgelost wordt, maar het blijft maar doorgaan.
Wilt u me helpen ik ben radeloos

De oplossing

schadevergoeding, openbaar excuus

2 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Geachte heer Arendsen, U bent op 20 augustus 2014 overeenkomsten met ons aangegaan, die u tijdig heeft geannuleerd.Helaas hebben wij uw annulering niet juist a verwerkt, waardoor wij geld van uw rekening hebben geïncasseerd en u eindrekeningen hebben verstuurd. Wij hebben u hiervoor zojuist telefonisch onze excuses aangeboden en bieden u hiervoor graag ook via dit medium, nogmaals onze excuses aan. Om onze excuses kracht bij te zetten, versturen wij u een mooi boeket bloemen. Fijn dat u onze excuses heeft geaccepteerd. Wij wensen u alvast fijne feestdagen toe. Met vriendelijke groet, Dicky
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    gerritarendsen
    Datum
    ik ben netjes gebeld door oxxio met de excuses en de openlijke excuses die ze gaan maken op de website van klachtenkompas en de consumentenbond ook is er een bos bloemen onderweg.
    hiermee is het voor ons klaar, wel hopen we dat oxxio hier van geleerd heeft en eerlijk en openlijk tewerk gaat, ook met de zgn "gratis"tablet laptop etc dat ze vermelden dat dit in de vastrechtprijs is verrekend dus nooit gratis is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gerritarendsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen