Klacht OXXIO: Stalkers

Mirj

Ik ben een tijdje klant geweest bij oxxio. Dat was een vergissing en ben weer terug gegaan naar essent.
Niks aan de hand, geen probleem. Maar nu belt oxxio mij dus al een jaar lang om de zo veel maanden, of ik niet terug kom. Ik geloof dat het na één keer bellen wel duidelijk is? Nu werd ik vanavond weer gebeld en ik heb direct gevraagd of ze me kon doorverbinden met het belmeniet register. Zegt de dame aan de telefoon dat oxxio mij mag bellen omdat ik klant ben geweest? Uhmm van wie precies?
Ik bel mn exen toch ook niet op nadat het uit is met een verhaal, ja je was mn vriendje dus ik mag je nog bellen..
Idd. Bel me gewoon niet meer, want ik ben al bij een energieleverancier. En daar ga ik ook niet meer weg. Deze hebben tenminste het woord fatsoen geleerd bij de klantenservice.
Dus.. haal mij ajb uit jullie belbestand!

Niet meer bellen

OXXIO
    Beste heer/mevrouw Wevers,

Dank voor jouw bericht.

Het is meer dan vervelend dat je ons gebel als stalken ervaart. Sorry daarvoor.

Indien je staat ingeschreven in het Bel-me-niet Register, mag je toch nog gebeld worden door bedrijven of organisaties waar je klant van bent, of waarvan je klant geweest bent. Om dit ook een halt toe te roepen kun je je inschrijven bij "het recht van verzet".

Ondertussen zal ik ervoor zorgen dat jouw telefoonnummer uit onze database verdwijnt.

Groet, Hannah
    Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?