Klacht OXXIO: Te veel afgeboekt

Klachtnummer
# 179771
Gebruiker
Johannestromp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is een maandtermijn teveel afgeboekt. Nu ik inmiddels geen klant meer ben van Oxxio, kan het ook niet verekend worden. Heb inmiddels 5 keer gebeld om het te veel betaalde terug te krijgen, maar nog steeds niks. Wordt er moe van!!

De oplossing

Zo snel mogelijk het teveel betaalde terug boeken

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer,

    Graag reageer ik op jouw klacht van 4 augustus 2016.

    Natuurlijk wil je het teveel betaalde bedrag van ons terug hebben, dat is logisch. Ik zie dat je hier nu al een tijd mee bezig bent, maar dat je het bedrag nog niet van ons hebt ontvangen. We bieden onze excuses aan voor de gang van zaken. Ik zorg ervoor dat je het bedrag nu binnen 10 werkdagen op je rekening hebt.

    Hopelijk heb ik jouw klacht hiermee naar tevredenheid afgehandeld.

    Vriendelijke groet,

    Marije
    Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?