Klacht OXXIO: Te veel betaald

Klachtnummer
# 531799
Gebruiker
P
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 26-11-2020 is mijn Oxxio internet/tv abonnement beëindigd, maar Oxxio heeft nog tweemaal 45.08 euro afgeschreven = 90.16 euro totaal.
Ik ben nu al 4 maanden bezig om dit geld terug te halen door herhaaldelijk contact te hebben met Oxxio. Steeds wordt door de medewerkers aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar ik heb het nog steeds niet terug en krijg nergens schriftelijke bevestigingen van.

Ik snap dat er weleens iets mis gaat, maar ik ben geen bank. Het wordt weleens tijd dat ik mijn teveel betaalde geld terug krijg!

De oplossing

Ik wil dat het te veel betaalde geld wordt terug gestort.

3 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie!

    Er is inderdaad 2x €45,08 teveel door u betaald aan Oxxio.
    Aangezien deze overboekingen van u met referentie van de notanummers is gedaan, welke dus al waren betaald, konden deze bedragen niet gelinkt worden aan openstaande nota's.
    Hierdoor werden deze bedragen als het ware ' geparkeerd'.

    Ik heb onze backoffice nu opdracht gegeven om het totale bedrag van €90,16 terug te laten storten op uw rekening.
    Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Dick - Oxxio Telecombeheer
  2. Auteur
    P
    Datum
    Beste Dick,

    Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben blij te horen dat er in ieder geval wordt gezien dat ik mijn geld terug krijg, maar dat wordt al ruim 4 maanden gezien. Ik hoor ook al ruim 4 maanden dat er een melding is gemaakt bij de financiële afdeling / backoffice. Nu rest dus mijn vraag: wanneer wordt het geld terug gestort?

    Ik hoor het graag.
    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Priscilla
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie!

    Ik zie dat het meegaat in de excassorun van 15-4-2021.
    Dit betekend dat u het voor 20-4-2021 op uw rekening hebt.

    Met vriendelijke groet,

    Dick - Oxxio Telecombeheer

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen