Klacht OXXIO: Te veel betaald

P

Op 26-11-2020 is mijn Oxxio internet/tv abonnement beëindigd, maar Oxxio heeft nog tweemaal 45.08 euro afgeschreven = 90.16 euro totaal.
Ik ben nu al 4 maanden bezig om dit geld terug te halen door herhaaldelijk contact te hebben met Oxxio. Steeds wordt door de medewerkers aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar ik heb het nog steeds niet terug en krijg nergens schriftelijke bevestigingen van.

Ik snap dat er weleens iets mis gaat, maar ik ben geen bank. Het wordt weleens tijd dat ik mijn teveel betaalde geld terug krijg!

Ik wil dat het te veel betaalde geld wordt terug gestort.

OXXIO
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie!

Er is inderdaad 2x €45,08 teveel door u betaald aan Oxxio.
    Aangezien deze overboekingen van u met referentie van de notanummers is gedaan, welke dus al waren betaald, konden deze bedragen niet gelinkt worden aan openstaande nota's.
    Hierdoor werden deze bedragen als het ware ' geparkeerd'.

Ik heb onze backoffice nu opdracht gegeven om het totale bedrag van €90,16 terug te laten storten op uw rekening.
    Onze excuses voor het ongemak!

Dick - Oxxio Telecombeheer
    P
    Beste Dick,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben blij te horen dat er in ieder geval wordt gezien dat ik mijn geld terug krijg, maar dat wordt al ruim 4 maanden gezien. Ik hoor ook al ruim 4 maanden dat er een melding is gemaakt bij de financiële afdeling / backoffice. Nu rest dus mijn vraag: wanneer wordt het geld terug gestort?

Ik hoor het graag.
    Alvast bedankt!

Priscilla
    OXXIO
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie!

Ik zie dat het meegaat in de excassorun van 15-4-2021.
    Dit betekend dat u het voor 20-4-2021 op uw rekening hebt.

Dick - Oxxio Telecombeheer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OXXIO?