Klacht OXXIO: te weinig terug gekregen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 651883
Gebruiker
nathaliescholten
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb mijn eigen bankrekening bekeken wat er naar oxxio is gegaan en ik heb een jaarrekening gehad. ik heb inderdaag 700 terug gekregen. maar 5300 betalen en een jaarrekening van 3994 dan mis ik nog wel wat.

het is bij hun mis gegaan bij de interne vertekeningen. en ben hier nu al drie weken mee bezig. ben t zo zat he

Gewenste oplossing

dat iemand mijn betalingen eens checked nav de bewijzen die ik heb qua afschriften en het gewoon verrekend
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw vraag!

    We zien dat alles op dit moment wel correct is afgehandeld. We zien natuurlijk ook dat er aanmaningskosten en storno's zijn geweest, maar er is op de jaarnota precies weergegeven wat u in totale kosten heeft betaald aan Oxxio.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    groetjes,

    Michael,

    Oxxio Crew Member.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen