Opgelost door OXXIO: terug gave welkomst 2006 met rente 203,59 euro .

Bastiaanjongstra

27 nov 2013 kreeg ik dit met de mededeling dat dit binnen 30 dagen word over gemaakt,alleen je giro rekeningen terug sturen.
Ik heb gebeld met oxxio dat ik nog steeds klant ben waarom ik rek nr dat moet opsturen men zij dat dit dan niet nodig was.Nu is het 2014 ik heb nog steeds niet het bedrag ontvangen ,sterker nog na div telefoontjes aan de klachtenservice geven zij aan het niet weten(het is in onderzoek)wat?? ik kreeg een bevestiging dat ik hier recht op heb en zij moet het uitzoeken!!??Daarbij is de klachtenservice niet vertrouwen zij zeggen terug te bellen dat bij alle 6 telefoontjes niet gebeurd dat vind ik een slechte zaak.

gewoon uitbetalen

OXXIO
    Beste heer Jongstra,We betreuren ten zeerste dat u niet teruggebeld bent door onze klantenservice. We hebben u een e-mail gestuurd met de informatie over de welkomstkorting en wat we verder voor u gaan doen. De welkomstkorting wordt uiteraard binnen 10 werkdagen aan u uitbetaald.Met vriendelijke groet,
    Suze
    Oxxio Nederland bv
    Bastiaanjongstra
    dit had gelijk moeten gebeuren,waarom moet je eerst flink aan de bellen moeten trekken om je gelijk te ktijgen,maar eind goed al goed