Klacht OXXIO: tv en internet
Details
De klacht
Oxxio overstapservice internet en televisie wat een ElllendeIk werd gebeld door een externe partij die klanten binnen haalt voor oxxio (hier kwam ik later achter) . Het klonk allemaal harstikke goed. Ik kreeg een gratis monteur die alles kwam aansluiten en hun zouden heel de overstap regelen met mijn vorige provider.
Na tijdje werd en fors bedrag van me rekening afgeschreven voor de (gratis monteur) en zag ik dat me vorige provider ook nog steeds rekening stuurde voor internet en televisie.
Ik heb hier over gebeld naar Oxxio. Nu moet bewijzen dat de dame aan de telefoon mij de gratis monteur heeft aangeboden (wat natuurlijk de ongedraaide wereld is).
Verder zijn de koste van de dubbele abbonnement voor eigen rekening, want hun hebben dit via email laten weten(email die ik niet gezien heb) en door deze email heeft oxxio naar eigen zeggen aan hun plicht voldaan.
Komt er op neer dat ze alles heel mooi vertellen maar uiteindelijk niks regelen en jou voor de kosten oplaten draaien.
Oxxio Zo ga je niet met klanten om !!!
De oplossing
Kosten vergoedUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.