Klacht OXXIO: Twijfelachtige aanbieding van Oxxio

R.M.G. Brouwer

Ik ben gebeld door Oxxio ( vorig jaar overgestapt naar andere, goedkopere leverancier), met de mededeling dat men mij als klant terug wilde en dat men mij een hele goede aanbieding kon doen. Op mijn verzoek op eea op de mail te zetten zodat ik dat op mijn gemak kon teruglezen en vergelijken, kreeg ik te horen dat het uitsluitend een telefonisch aanbod was. Ik heb aangegeven dat ik uitsluitend de aanbieding op mail wilde, anders einde gesprek. Dat was dus einde gesprek. Kennelijk wil men niet dat er een goed vergelijk wordt gemaakt. Boefjes!!

Oxxio hoeft voor mij helemaal niets meer te doen, wel een waarschuwing voor ongetwijfeld vele anderen, dit riekt naar oneerlijk zakendoen.

OXXIO
    Beste heer/mevrouw Brouwer,

Via de mail kunnen wij inderdaad geen aanbod sturen. We kunnen wel telefonisch het contract afsluiten, zodat we de overeenkomst via de mail kunnen sturen. U hebt dan nog 14 dagen om de overeenkomst goed door te nemen en eventueel te vergelijken met andere aanbieders. Wanneer u toch niet akkoord gaat met de overeenkomst kunt u binnen die 14 dagen nog annuleren. U zou wel via de Oxxio chat een aanbod kunnen ontvangen. U kunt met ons chatten via de Oxxio app of op onze website.

Mitchel, Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?