Klacht OXXIO: Uitbetaling jaarafrekening?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 100770
Gebruiker
lia
Datum
5 reacties

Details

De klacht

14 februari kreeg ik mijn jaarafrekening waarbij ik 793.98 binnen 2 weken op mijn rekening gestort zou krijgen, maar inmiddels zijn we bijna een maand verder en heb ik nog niets op mijn rekening gestort gekregen? Na 2 telefoongesprekken van een kwartier elk waarin gezegd wordt dat het systeem niet goed werkt ben ik het zat.
Ik wil gewoon mijn geld!

De oplossing

Storting van het tegoed!

5 reacties

  1. Auteur
    lia
    Datum
    Ik lees hier op 23/2/15 dat iemand dezelfde klacht heeft en dat dat volgens oxxio ook aan het systeem ligt?
    Dus het systeem ligt al weken plat en er kan niets terugbetaald worden?
    Zeer vreemd voor zo'n groot bedrijf en zeer vervelend voor de mensen die zeer beschaafd altijd alles op tijd betalen!!!
  2. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Lia,Je hebt gisteren contact met onze klantenservice contact gehad en die hebben een verzoek voor je ingediend om het bedrag aan je uit te laten betalen.Wij gaan ervan dat onze klantenservice je hiermee naar behoren heeft geholpen.Met vriendelijke groet,Tess
    Oxxio Nederland bv
  3. Auteur
    lia
    Datum
    Dit is mij gisteren niet gezegd.
    Ik handel deze klacht pas af als mijn geld gestort is.
  4. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Lia,Wij vragen je hiervoor je geduld, daar je klacht reeds in behandeling is genomen.Met vriendelijke groet,Tess
    Oxxio Nederland bv
  5. Auteur
    lia
    Datum
    Zonder ook maar 1 reactie van Oxxio buiten deze hier op de Sire heb ik uiteindelijk MIJN geld gekregen op 18 maart j. l. Het is absurd dat ik alles in het werk moet stellen om mijn eigen geld te krijgen, asociaal!Ik stap nu zo snel mogelijk over dat scheelt mij zo'n 350 euro per jaar, dag Oxxio!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen