Klacht OXXIO: uitbetaling word niet serieus genomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 102095
Gebruiker
k Geijtenbeek
Datum
1 reactie

Details

De klacht


k Geijtenbeek

KLACHT Ik heb weken geleden brief gekregen dat ik geld terug zou krijgen van oxxio 
Rekening nummer klopte niet dus gelijk gewijzigd.
Naar meerdere malen gebeld te hebben roepen ze elke week.kan 2 weken duren week later bel je weer krijg je hetzelfde te horen week later bel je weer en krijg je gewoon weer te horen kan 2 weken duren maar owee als ik oxxio te laat betaal krijg je er altijd 40 euro boete overheen. 
En nu 6 weke verder moet ik nog wachten op me geld en ik mag die boete niet indienen.
of de incasso bureau vind het schandalig Hoe er om word gegaan met klanten

De oplossing

Met spoed mijn betaling naar weken wachten en compensatie ivm de dure beloften en lange wachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OXXIO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    k Geijtenbeek
    Datum
    Geen contact opgenomen maar wel uitbetaald

Uiteindelijke oplossing

Auteur
k Geijtenbeek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen