Klacht OXXIO: verkeerd voorgelicht foute informatie gehad

schrier

Wij zouden over stappen van essent naar oxxio was veel goed koper, vertelse nog dat ik een contraxht had met Essent, maakte niets uit, hun zouden het oplossen zonder dat ons dat 1 cent zou kosten, inmiddels krijgen we een boete van Essent van 567 euro, das niet misselijk,contacht gehad met oxxio, maar was in mijn woorden dikke bult eigen schuld, nu ben weer yetug naar Essent hoef ik de boete niet te betalen, iedereen kan toch begrijpen dat je dan niet over stapt zonder dat hun zeggen, nee geen kosten aan verbonden.maar krijg nu natuurlijk weer een boete van oxxio, ik vind dat zo onrechtvaardig, wil niets meer met oxxio te maken hebben
Hoop dat jullie mij kunnen helpen

OXXIO
    Beste schrier,

Je hebt aangegeven dat je met een opzegvergoeding van € 567,- van je vorige leverancier bent geconfronteerd nadat een verkoper van Oxxio zou hebben aangegeven dat je kosteloos over kunt stappen.

Het overstappen naar Oxxio is altijd kosteloos, in die zin dat Oxxio er geen administratiekosten voor in rekening brengt. Wat de opzegvergoeding van je vorige leverancier betreft, ben je als klant zelf verantwoordelijk om in te schatten of het tussentijds overstappen voor jou wel een slimme keuze is of dat je beter kunt wachten totdat je overeenkomst met je leverancier al tegen het einde loopt.

Verder verstuurt Oxxio een welkomstpakket waarin de overeenkomst aan je wordt bevestigd. In deze overeenkomst is geen sprake van vergoeding van de opzegvergoeding van andere leveranciers. De reden hiervoor is dat Oxxio geen opzegvergoedingen en premiums van andere leveranciers vergoedt. Wij begrijpen dat dit vervelend voor je is, maar wij kunnen je hier niet mee helpen.

Wij gaan er van uit dat we je voldoende hebben geïnformeerd.

Taoufik
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?