Opgelost door OXXIO: Verkeerde eind afrekening en al 6 maanden bezig om te herstellen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62418
Gebruiker
s82
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedendag,

Al een geruime tijd (ong. 6 mnd) ben ik bezig om mijn gasrekening huist te krijgen. Het gaat erom dat er ongeveer 950 m2 teveel is gerekend en dit is opgevallen door het bedrijf Stedin.
Vanaf het beging is het een lange weg om dit te veranderen en ondanks elke keer bewijzen te sturen word er hier niks mee gedaan. Terwijl er zelf door Stedin foto's zijn en tevens ook later door mij foto's zijn door gegeven met datum.
Ondanks dit alles word hier niks meegedaan en tot overmaat van alles word er weer gevraagd naar de standen. Ook krijg ik iedere keer verhuisberichten, waar ik iedere keer weer over kan bellen dat het niet klopt. Ik heb nu meermalen gebeld, gemaild en er komt geen oplossing. Er worden zelf nieuwe jaarrekeningen gestuurd met precies dezelfde berekeningen. bij het laatse gesprek werd zelf de hoorn opgelegd.

Ik ben nu zover dat ik gefrustreerd raak hiervan en dat ik toch snel een goede afwikkeling wil van alles.

Met vriendelijke groet

De oplossing

Ik zie graag dat de stand word veranderd op de jaarafrekening, want er is duidelijk een fout gemaakt in de cijfers. Er is namelijk van een 3 een 5 gemaakt en dit lijkt mij niet moeilijk op te lossen.
Daarnaast zie ik graag dat de jaarafrekening word gebasseerd op de datum die toen gesteld is in de eerste brief.
Ook zie ik graag een wel gemeende excuus voor alles wat er is gebeurd.

2 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste mevrouw Van der Tuin,Heb jou zojuist telefonisch gesproken en zijn samen tot een oplossing gekomen, namelijk dat de afrekening gecorrigeerd wordt met de juiste meterstanden.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    s82
    Datum
    Gelukkig is het na maanden eindelijk opgelost, althans ik moet de brief nog krijgen. Alleen jammer dat het zo gegaan is, nu hopen dat het niet meer gebeurd.
    Nu ook hopen dat op de afrekening de 5 in een 3 veranderd is en dan ben ik helemaal happy.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
s82
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen