Klacht OXXIO: Verkoop methode Oxxio verkoper

wouter0602

Op 21 februari stond er onverwacht, n ongevraagd een OXXIO Verkoper bij ij voor de deur.

Ik zei geen interesse te hebben, en deed de deur dicht. Hij werd boos agressief en begon op mijn deur te bonken. Ik deed open en stuurde hem het portiek uit. Hij ging niet, politie gebeld hij zou wachten tot de politie er was maar ging door naar de volgende bewoner in het portiek.

Ik verheef mijn stem, en probeerde zijn batch te krijgen. Dit lukte maar mijn telefoon viel op de grond.

Mijn telefoon á € 70 is kapot, deze wil ik vergoed krijgen.

Tevens wil ik opmerken dat zijn batch was verlopen, al 1 jaar en 6 maanden.

112 gebeld, die hebben de verkopers weggestuurd.

Vergoeding telefoon a € 70

Ontslag voor colportage bedrijf

OXXIO
    Beste wouter0602,Wij begrijpen dat het heel vervelend is om met colporteurs aan de deur te worden geconfronteerd. U kunt door een bel-niet-aan-sticker aangeven dat u niet door verkopers benaderd wenst te worden. U kunt een bel-niet-sticker bestellen via de volgende link: http://bit.ly/1kyuRv2.Uit uw verhaal blijkt dat u de komst van de politie niet heeft afgewacht en dat u zelf actie heeft ondernomen. Tijdens deze actie is uw telefoon kapot gegaan. Oxxio is van mening dat hij hierdoor niet verantwoordelijk is voor de door u geleden schade en dat Oxxio geen aansprakelijkheid voor uw schade accepteert. Wij zullen hierom niet ingaan op uw verzoek.Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv
    wouter0602
    Geen Colporeurs meer in de buurt laten werken, ik had een niet-aan-de-deur sticker, deze is door de OXXiO verkoper verwijderd. Ik wil de schade vergoed krijgen.
    OXXIO
    Beste wouter0602,Zoals aangegeven zijn we van mening dat we niet verantwoordelijk zijn voor de door u geleden schade en dat we geen aansprakelijkheid voor uw schade accepteren.Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv
    wouter0602
    Bord voor de kop. Mijn Kassa geen verkoop sticker is door de verkoper van mijn portiekdeur afgetrokken.

wouter0602

Ook een klacht indienen over OXXIO?